22 Haziran 2011 Çarşamba

Kitap Önerim Var

Bir aydır falan tekrar okuma aşkım coştu yine :) Bende kuzenimi okurken gördüğüm Marc Levy-Keşke Gerçek Olsa'yı okudum o bitirdikten sonra.Romana adeta aşık oldum.Çok akıcı,detaylı fakat sıkmayan cinsten bir dille yazılmış,sürükleyici bir aşk romanı :) Arka kapağını aktarıyorum.


'İşten eve yorgun döndüğünüz bir gün, banyo dolabınızın içinde bir kadın bulsanız ne yapardınız? Hele bu kadını sizden başka kimse görüp sesini duyamıyorsa? Genç ve güzel bir doktor olan Lauren, bir trafik kazası sonucu bitkisel yaşama girer ve çalıştığı hastaneye getirilir. Lauren'in bedeni hastanenin yoğun bakım odasında yatarken ruhu özgürce dolaşmaya başlar. Lauren'in ruhunun en önce gittiği yer elbette yıllarca oturmuş olduğu, ama bitkisel yaşama girdikten sonra genç Amerikalı mimar Arthur'a kiralanmış olan apartman dairesidir. Ayrılmaz ikili gibi birlikte yaşamaya başlayan Lauren ile inanılmaz olana inanan Arthur'un arasında duygusal bir yakınlaşma olması kaçınılmazdır. Öte yandan Lauren'in görünmez bedeniyle katıldığı bu birliktelik, genç adamın başını derde sokmakta gecikmeyecektir. Kimi zaman güldüren, kimi zaman hüzünlendiren anlatımıyla Keşke Gerçek Olsa modern bir peri masalı. Beklenmedik bir sona ulaşana kadar bir solukta okunan roman, Fransa'da 2000 yılında yayınlanır yayınlanmaz çok satan kitaplar listesinin ilk sırasına oturdu ve bu yerini haftalarca korudu. İzmir kökenli bir aileden gelen Marc Levy'nin çeşitli ödüller alan, bugüne kadar yirmi sekiz dile çevrilen ve bir milyondan fazla okura ulaşan bu romanı, ünlü yönetmen Steven Spielberg tarafından yakından filme de çekilecek.'


Bunu 2 günde bitirdikten sonra kuzenim 2.serisininde olduğunu ve okuduğunu söyledi.Bitirmesine dayanamadım ve aynı işyerinde olduğumuzdan dolayı saatleşerek 2.kitabı okuduk :) Dün bitirdi.İlki kadar 2. de şok etkisi yaratır cinstendi...Onunda arka kapağı şöyle.


'Geride kalan kalbinizse, mutlaka geri dönersiniz...

Marc Levy, öykü anlatmadaki büyük ustalığıyla, romanının
yüreğe işleyen konusunu hayal, aşk ve kader gibi evrensel
temalarla bütünleştiriyor. Romantizmle Budizmin çağdaş bir harmanı.
Femme Actuelle

Lauren’ın Keşke Gerçek Olsa’daki son sözlerini unutamayanların
kaçırmamaları gereken bir devam romanı. Olağanüstü ve mutlak
bir aşkın öyküsü okuru alıp götürüyor. Keşke Gerçek Olsa’nın nicedir beklenen devamı olarak Sizi Tekrar
Görmek, Marc Levy’nin gittikçe büyüyen hayran kitlesini düşkırıklığına uğratmayacak.'



En kısa zamanda filminide almayı düşünüyorum.Kısacası tavsiye edilir ;)

7 yorum:

  1. bu aralar bendede aşk romanları okuma isteği var ki hiç sevmezdim ama yaza merhaba dediğimiz şu günler iyi geliyor yeni aşklara şahitlik etmek

    YanıtlaSil
  2. yeni çekilicek olanı bilmiyorum ama çok çok benzer hikayeye sahip bi film daha var.. just like heaven çok eğlenceli bi filmdir izlemelisin bence =)

    YanıtlaSil
  3. ezginin günlüğü22 Haziran 2011 13:13

    Şerife ; bloğuma hoşgeldin :) Arada oluyor insan gereksinim duyuyor.

    alice ; canım zaten ingilizce isim çevirisi öylr o filmin :) Yani o filmden bahsediyorsun iyice merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. canım bu birinci kitabın filmi mi var yoksa kitabı mı film yapmışlar ben anlamadım :) ama bayılırım o filme mutlaka izle :)

    YanıtlaSil
  5. ezginin günlüğü22 Haziran 2011 13:37

    Verry Merry canım ilk kitabın filmini yapmışlar birde.Ondan bahsediyorum,izlicem bu akşam :)

    YanıtlaSil
  6. Ezgi'cim kitabı okumadım, ama filmini izledim. Gerçekten çok güzel, çok sevdiğim bir filmdi. Hatta ben tesadüfen romantik komedi izlemek istediğim birgün internetten izlemiştim.

    YanıtlaSil
  7. Önerdiğin kitaplar nasıl işime yaradı anlatamam :) Zaten hangi kitabı okuyayım diye diye öldüm :D TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)