21 Mart 2012 Çarşamba

Turkcell mi ? Vodafone mu ? Avea mı ? Sorunsalı


Arkadaşlar yaklaşık 5 senedir kullandığım operatör Turkcell.Zamanında yaptıkları kampanyalar ve imkanlarından dolayı bugüne kadar kullandım.Ancak yeni bir telefon aldığım için Turkcell'in kontorlu hattı beni tatmin etmemeye başladı.Aylık kontor alımım arttığı halde yinede tam anlamıyla internetimi kullanamıyorum.Turkcell'in her yöne sms paketini kullanıyorum uzun zamandır.Paketin içinde 100MB'da net paketi hediye ediyorlar ama yetmiyor.Ayrıca şimdilerde whatsup kullanmaya başladığımdan sms ihtiyacımda azaldı diyebiliriz.İnternet üzerinden bir çok şeyi halledebildiğim için öncelikle net paketi,sonra tüm operatörlerle konuşmamı sağlayacak uygun ve çekim gücü yüksek,her ihtimale karşın her yöne sms içeren bir paket kullanmayı düşünüyorum.Bunları mevcut kontorlu hattımın ustunden ayrı paketlerde toplamaya kalksam uçuk rakamlar çıkıyor.Bu yüzden faturalıya geçmeyi düşünüyorum.Ama kararsızım.Yıllardır alışkın olduğum Turkcell bir yanda,net paketi ihtiyacım bir yanda...Çevremdeki çoğu kişi Turkcell'li.Şuan Vodafone 2. Avea 3. sırada geliyor benim için.Ama sabahtan beri siteleri karıştırdığım halde bir fikir edinemedim.Bu kampanyaya geçiyim dediğim anda eksi bir etken gözüme çarpıyor.Zaten Terazi burcunun bütün özelliklerini taşıyan kararsız bir kızçe olduğumdan en iyisi blogcanlara danışayım dedim :)
Sizlerden bu konuda yardım istiyorum.El birliğiyle rahata ereyim :P

*Önerileriniz olursa özellikleriyle belirtirseniz daha makbule geçer :)

29 yorum:

  1. tatlım valla sevgilim filan olmadığından olsa gerek ben en çok konuşma ve internet harcıyorum telefonda.Full paket, 1000 dk., 1000 sms (ki 100 sms bile harcamıyorum), 1 GB internet,59.90 TL. Ben de Turkcelldeyim şu an ama duyduğum kadarıyla Vodafoneun benzer bir kampanyası varmış o daha iyiymiş:)))

    YanıtlaSil
  2. canım ben de turkcell kullanıyorum bnmki faturalı tarifem de çok uygun o yüzden ben değiştirmeyi düşünmüyorum ama değiştircek olsam vodafone tercih ederim avea çoğu yerde çekmiyor diye biliyorum ben

    YanıtlaSil
  3. Ben eskiden Avea'yı kullanıyordum. Fakat çevremdeki arkadaşlarımın büyük çoğunluğunun Turkcelli olması dolayısıyla Turkcell'e geçmek zorunda kaldım. Fakat şöyle bir şey var. Avea gerçekten çekmiyor. En azından ben yaşadığım yerde dağlık kesimlere,yükseklere çıktığım zaman hiç çekmiyor. Turkcell bu konuda Avea'dan daha iyi. Fakat şöyle bir şey daha var. Turkcell gerçekten çok çıkarcı bir operatör. Bunu da kendi gözlemlerime dayanarak söylüyorum. Dediklerini şöyle bi irdeledim. Biraz da araştırdım. Fakat sana uygun bir tarife,paket bulamadım ben :D Umarım en kısa zamanda bu operatörlerden biri sen ve seninle aynı ihtiyaçlara sahip insanlar için bi tarife veya paket benzeri bir şey çıkarırlar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok kötüyüm biliyorum :)
    Yardımcı olamadığım gibi bi de daha da kötüleştirdim durumu sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Vodafone kullanıyorum çok memnunum canım Turkcell gereksiz yere faturayı kabartıyor diye de duyuyorum etrafımdan :/

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim, anası öpülmemiş beyaz kuzunun kara kulağını istiyorsun güzelim sen.
    İstediklerini maddeliyorum:
    * Her yöne sms paketi olucak.
    * İnternet paketi olucak ve/veya ucuz olacak.
    * Çekim gücü yüksek olucak.
    * Her yöne uygun fiyatta konuşturacak.
    Çekim gücü yüksek olacak maddesinden vazgeçersen eğer Avea'nın bunları topladığı bir paketi vardı. Fasülyenin elinde kutular vardı da yere düşürüyordu hani reklamında. Ama avea bu yani. Çekim gücünün "yüksek"liğini bıraktım, çekmiyor arkadaş :D

    YanıtlaSil
  7. Ben de faturasız hat kullanıyorum ve eskiden Turkcell'dim. Bazen durduk yere bile bir şekilde tl'lerim bitiveriyordu. Kuzenim sayesinde Vodafone'a geçtim ve iyi ki de geçtim diyorum. Çekim gücü olarak falan çok iyi, Turkcell'in çekmediği yerlerde bile çektiğini gördüm. Kampanyalar olarak çok iyi. Tarifeleri pek takip etmiyorum açıkcası ama uygun diye biliyorum. Bence Vodafone'u araştırabilirsin :) Bir ara avea kullanmıştım, 3 sene önce sanırım, hiçbir şekilde memnun kalmadım. O zamanlar için tek iyi tarafı sms kampanyasıydı ki şuan bu Vodafone'da var (her yöne 2000, Vodafone'a 10000) :) Umarım yardımcı olabilmişimdir

    YanıtlaSil
  8. Ben Turkcell kullanıyorum ama çok yakın bir arkadaşımın kullandığını söyleyeyim. Ayda 1200 dakika kaç olduğunu hatırlamıyorum ama sanırım 1000 sms ve sürekli facebooka girebilecek kadar internet paketi 30 lira ödüyor vodafone lu.

    YanıtlaSil
  9. sevdim blogunuzu :) neyse yoruma gelince ilk önce turkcell de size uygun başka tarife var mı ona bakınız yoksa vodafone a geçiniz derim ama biraz marjinal takılmak isterseniz bimcell var:) ona geçinz :)http://www.bimcell.com/

    YanıtlaSil
  10. hepsinin canı cehenneme :)))

    YanıtlaSil
  11. geçen ay vodafone a geçtim ve çoook memnunum öyle dedikleri gibi çekmemezlik falanda yapmıyor hiç:)

    bu arada bimcell i ilk defa duydum=)))

    YanıtlaSil
  12. ben vodafone kullanıyordum çok memnundum ancak son zamanlardaki avea kampanyaları daha cazip gelmeye başladı. 19 tl 500 dk 1500 sms 1gb internet :)yetiyor . bu arada blok çok güzel bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir hafta olsun herkes için :)

    YanıtlaSil
  14. BEN TURKCELLİYİM VE AÇIP KAPAYINCA ANINDA KONTÖRÜM GİDİYOR

    YanıtlaSil
  15. avea 6 yıldır kullanırım daha çekmediği yeri görmedim vodafona hefeslendim hattımı taşıdım anaaaaa bide baktım oturduğuım merkezi evde oturma odasında cekmiyor gerisin geri avea geçtim daha taşımam daha iyilerini yapana kadar alternatif herkese konuşma var bence avea arkadaşlar seçim sizin sadece benim düşüncem bu kimse kimseyi yanıltmasın tercih meselesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 Temmuz'da yazan arkadaş Avea'da çalışıyor kesin. :)) Ya arkadaş 6 yıldır Avea Kullandığını söylüyorsun ve "daha çekmediği yeri görmedim" diyebiliyorsan sen sanırım oturma odası ile mutfak arasında yaşıyorsun 6 yıldır.. Bi çık dışarılara bak görürsün nerelerde çekmiyor.

      Sil
  16. Herkese merhaba,

    Ben 14 yıllık turkcell liyim. Kısa bir süre önce kız arkadaşımla turkcell mi vodafone mu daha hızlıdır (download, upload) diye iddiaya girdik ve kaybettim. sonra o kadar sinirlendim ki her yerde ölçüm yaptık birlikte..işte sonucu: https://dl.dropbox.com/u/22498257/trkcll_vs_vdfne_3g_hiz_farki.ppt indirin kendiniz bakın. (izmir de bile ölçüm yaptım, orada da vodafone daha hızlı ama bu ppt de o ölçümler yok ne yazık ki).turkcell hattımı kapattım. vodafone a geçtim. sonra turkcell i aradım ve durumu anlattım..boş sebepler öne sürdüler..yok bizim kullanıcı sayımız daha fazla o yüzden kişi başı bandwidth düşük..yok elimizden geleni yapıyoruz..yok bir bölgeye birden fazla baz istasyon koyamıyoruz bilmemne..hepsi boş..vodafone şimdilik daha iyi ve tüketici daima daha iyisini seçerş..bye bye turkcell

    YanıtlaSil
  17. (HAKAN)
    önceden aveayı kullanıyordum son 1,5 yıldır vodafone kullanıyorum tek sorunum çoğu zaman bir mesajı gönderdiğimde gitmiş gibi görünüyor iletim raporu dahi geliyor ama gönderdiğim kişiye ya saatler sonra geliyor yada hiç gelmiyor.
    1 mesaj gitsin diye aynı sms i 5-6 kere gönderiyorum.
    bana normalde 5 bin sms yetiyor ve 5 bin sms hakkım var.
    1 mesajı 5 kere gönderirsem 5000*5=25000 bin yapar nerde benim 5 bin sms hakkım böyle hakkın .... derim
    avea da aynı sorunu yaşadım şimdi avea daha iyi çektiğine dair reklam vs yapıyor TURKCELL Mİ AVEA MI diye düşünüyorum siz olsanız avea mı turkcell mi seçersiniz en kısa zaman da yardım ederseniz sevinirim... iyi günler

    YanıtlaSil
  18. HAKAN , ben AVEA kullanıyorum.TURKCELL e göre ekonomik fakat çekme gücü olarak tabiki TURKCELL...Tercih senin :)

    YanıtlaSil
  19. (HAKAN)
    teşekkür ederim son zamanlarda turcell in fatura ve ücretlendirme konusunda fazla şekilde yasptığı söyleniyor arkadaşlarım falan pek fatura ücretlendirme ve kampanyalardan memnun değiller avea ya bir şans daha vermeyi düşünüyorum kepceci kemal amca bakalım doğru mu söylüyor :))

    YanıtlaSil
  20. hakan kardeş ben 7 yıldır avea abonesi olarak söylüyorum ekonomik bakımdan avea çekimide türkiyenin bir cok illerine gittim konuştum iş icabıyla daha kesildiğini duymadım 2.hattım vodafone vardı berbat çekim gücü şehir merkezinde çekmiyosa ben o vodafonu silerim ve sildimde kesik kesik sesler kalite alt yapı yok malesef avea vodafone 10 ceker hem sinyal kalite bakımından hemde konuşma paketleri ayrıca unutmayalım arkadaşlar gsm 1800 diğer turkcell ve voda ya göre radyasyon daha az yok denecek kadar gsm 1800e devam opertatörün kralı avea çekemeyenler kıskanmasın çünkü denemeyen denesin bidaha vazgeçeceğini sanmam saygılar eren den herkese

    YanıtlaSil
  21. (HAKAN)
    sağol kardeş zaten duymuşsunuzdur sürekli TURKCELL den fatura ve ücretlendirme konusunda arttığı için şikayet var. vodafone de fatura, ücretlendirme ve kampanyalarında pek sorun yok tek sorunu yani bende olan sorun bazen çekmemezlik çoğu zaman da mesaj iletilmesinde çok sıkıntı yaşıyorum en kısa zamanda tekrar avea ya geri döneceğim yardımlarınız ve görüşleriniz için teşekkür ederim iyi akşamlar kardeşler...

    YanıtlaSil
  22. HAKAN
    avea da tarife ve ücretlendirme konusunda yardım edecek arkadaşlar var mı?
    zahmet olacak ama mail bırakırsanız çok iyi olur :) ( hakan_goksan_03@hotmail.com )

    YanıtlaSil
  23. Yolda kaldığınız zaman çekmeyen bir telefon görmek istemiyorsanız Avea'dan uzak durun. Boşu boşuna Vodafone'ye geçmedik.

    YanıtlaSil
  24. her ne kadar kötülensede avea birgün herkes AVEALI olacak unutmayın bunu vodafone hattı olanlar söylesin konuşurken B anlaşılıyosa A anlaşılmıyor ses kesik kesik yerini değiştir dersin avea ben pek nadir şahit oldum çekmiyosa direk kapanır kesik kesik gelmektense ne diyonki anlamadım demektense kapansın abi daha iyi herkese saygılar tercih meselesi tabiki üsteki yorumun sahibi sayın arkadaş bence hattını taşıyacak boşuna geçmiş vodafone ye kızdırmadım umarım saygılar selamlar herkese

    YanıtlaSil
  25. ben de avealı'yım yaklaşık 3 yıldır ama arkadaşlarımın çoğu turkcelli .11ooo sms yapıyorum 1000 tanesi her yöne bitiyo ama hala avea dışına mesaj gönderebiliyorum ücretsizz bunu anlamış değilim ama turkcelli arkadaşlarım her yöne sms paketi bitince mesaj gönderemiyolar

    sizce geçmeli miyim turkcelle? araştırdım fakat net bi sonuç alamadım kimseden..
    cevap verirseniz sevinirim ;)

    YanıtlaSil
  26. 3 operatörde soyguncudur vatandaşı soymak için kurulmuş 3 şirket...

    YanıtlaSil
  27. 2 senedir avea kullaniyorum daha cekmedigi yeri gormedim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)