5 Temmuz 2012 Perşembe

Arap Kızı Merhemi

Lise yıllarımdan bu yana makyaj yapmayı günlük alışkanlıklarımdan biri haline getirmiştim.Hergün hiç üşenmeden fondöten-pudra-allık-kalem-rimel-ruj 6'lısını kullanmadan çıkmazdım.Bir süreden sonra resmen yük gibi gelmeye başladı.Aslında bundan ziyade ilerde cildimde makyajdan dolayı oluşacak hasarları düşününce artık hafifletmem gerek diye düşündüm.Ani bir kararla uyandığım bir sabah sadece göz kalemimi sürüp çıktım.Tabi o alışma evresini hiç sormayın.Önce alışılmışın dışında bir cildiniz olduğundan herkesin şaşkın bakışlarına maruz kalıyorsunuz.Çok bozuk bir cildim yok ama mayaj sayesinde bronzluk falan sağlıyordum.Ama ; zamanla her şeye alışıldığı gibi bunada alışıyorsunuz.Bir kere kafadan yarım saat sabahtan kar ediyorum :)
Buna alıştıktan sonra cildimde yerleşkelerini artıran sivilcelere çözüm aradım.Netten ve arkadaşlarımdan duyduğum önerilere istinaden aktardan arap kızı merhemi satın aldım.Bunun yanında pek çok seçenek vardı ama aktar önce bu merhemi kullanıp bitirmem gerektiğini sonrada salyangoz kremi ve kükürtlü sabunla devam edeceğimi söyledi.Bitkisel çözümler bana her zaman daha güvenilir gelmiştir...


Düzenli bir şekilde her akşam yatmadan uygulamaya başladım.Sabahları kalktığımda cildimde tek sivilce lekesi bile olmuyor.Suyla yıkadıktan sonra biraz belirginleşiyor o kadar.Hemde aynı zamanda cilde nem kazandırıyor.


Ambalajında yararlarına ilişkin şunlar yazılı ;

Sivilce karşıtı olan bu ürün sivilceye meyilli (sorunlu) bölgelere uygulandığında cildin görünümünü düzgünleştirir ve onu kurutmadan geçmiş sivilcelerin neden olduğu leke ve görünümünü düzgünleştirir. Bu krem tüm ciltler üzerinde rahatlıkla kullanılabilir. Çillere çok kısa sürede ve zahmetsiz yok etmenizi ve cildinizi güneşe karşı daha güçlü olmasını sağlar. İçeriğinde bulunan bitkisel maddeler sayesinde hiç bir yan etkisi bulunmamaktadır.Güneşe çıktıgınızda kısa sürede eriyen veya kaybolan bir krem değildir.Tüm kırmızı noktalar, yüzeye yakın tüm kılcal damarların verdiği kötü görüntüyü ortadan kaldırır.
 
Kullanmaya devam ediyorum.Cildim ilk baştaki haline göre gayet toparlandı.Siyah noktalarım azaldı.Resmen nefes aldığını hissediyorum...
Sizinde cildinizle ilgili bitkisel çözüm deneyimleriniz ve önerileriniz varsa dönüşlerinizi beklerim :)
 
Yazının teması ; Ne varsa doğallıkta var :)


23 yorum:

  1. ilk defa duydum adını sayende ama merak etmedim de değil:) nerelerde satılıyor ki, aktarlarda falan bulunur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben aktardan aldım :) Fiyatı 3 TL.Bazı yerlerde nam salmış diye çok tuzluya satıyorlar dikkat et...Eğer lekelerin varsa denemekte fayda var ;) Öpüyorum...

      Sil
  2. Görseldeki arap kızı merhemi mi??
    Şimdi ben kendisini liseden beri kullanırım pırasam ve arap kızı diye alırım direk aktardan da, benimkiler hep beyazdır, pembesini ilk defa gördüm :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nana'm o görsel alıntı,biraz vazelinden bozma gibi çıkmış ama benimkide tozpembe:) Beyaz değill

      Sil
  3. ay çok enteresan. bi arkadaşım kafasını çilleriyle bozduydu ona tavsiye edeyim bari ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  4. cnm benimde yüzümde son yıllarda belirginleşen güneş lekelerim var onları da giderirmi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cecilia'cım bu ürünü doktor tavsiyesiyle almadım ben.Son zamanlarda çok duyar olmuştum,yan etkisininde olmadığını görünce denemekten zarar gelmez diye düşündüm.Beyazlatıp,duru bir hal kazandırıyor cilde ama senin lekelerinde ne kadar işe yarar bilemem :( İstersen sende al kullan.Öpüyorum çok tatlım !

      Sil
  5. hmm merak ettim bende en yakın zamanda aktara gidilmeli:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kullanıyorum bu kremden.
    Müthiş bir çiçek kokusu var içinde.

    Bu arada bana da beklerim canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birşeye benzetcem kokusunu ama çıkaramadım :) Tabi gelirim memnuniyetle ;)

      Sil
  7. merhaba bende kullanmıştım bir ara ama 1 hafta kadar kullanıp bıraktım pek etkisini göremedim ben umarım size iyi gelir..Üyenizim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://www.bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Ezgi'cim bu arap merhemleri çeşit çesit diye duydum ben, seninki hangisi acaba? Rengi falan ne?

    YanıtlaSil
  9. vay be arap kızı camdan bakardı,şimdi merhem işine girmiş :) bunu yengem kullandı suriyeden getirtmişti,oda toz pembeydi etkisini gördü bende kullanmaya başlayım o zaman...keyifle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Neler buluyorlar di mi ? Umarım sende etkisini görürsün canımm

      Sil
  10. merhaba:)
    ya benim yaklaşık bir yıldır sivilceden çok yanaklarm pıtır pıtır siyah noktalar çıktı.sence onlara da faydasın olur mu eğer olacağını düşünürsen hemen alıp uygulucam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim ben sivilceler acisindan faydasini gordum ama siyah noktalar icin ne desem yalan olur.Bence uzman yardimi almanda fayda var.

      Sil
  11. beyazıda aynı etkıyı gosterırmı acaba??

    YanıtlaSil
  12. beyazıda aynı işe yararmı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)