30 Eylül 2011 Cuma

Gülümsecimden Mim'im Varrr :)

Sevgili Gülümse mim inde banada yer vermiş.Burdan kendisine çok teşekkür ediyorum.Mim anket şeklinde aşağıdaki sorular yer alıyor.Başlıyorumm :)
İlk okuduğunuz blog ve hissettikleriniz : Noni - Bloğuna hayran kalmıştım ve resmen bağımlısı olmuştum :) Sonra zaten kendime blog açtım.Kendisi benim ilham kaynağımdır :)

 

Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz bloggerlar :  Sevdanın Dünyası ve Noni 

 Blog dünyasına adım attığınızda gökyüzündeki yıldızlar kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz bloggerlar : Stil Direktörü ve Noni 
 

Sürekli sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloglar : Yok :)

 Moda blogları arasında en sevdiğiniz bloggerlar : Zeto

 Yazılarını okurken keyiflendiğiniz bloggerlar : İzlediğim tüm bloglar 
Blogger dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz, burada link vermiyoruz, aklımıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece: Noni,Mevdoş,Hüznün Tadı,Minikkuş,Zeto,Bonbon,Ennstyle,Marbling of the world,Civciv,New york lover,Benzemez Kimse Bana,Gülümse,Tombul Kraker,Cips Yiyemeyen Kız,Nimo Stylo,Amaç neydi,Keşke Gerçek Olsa,Huzursuz Ruhum,Rococosh,Noranın Ütopyası,Aslıberry,Stil Direktörü,Erdi Karadeniz,Ozax,Nesliname,Zeymuran,Sarı yumurta,Sevdanın Dünyası,Hayatın Düşlerinin Rengine Boyalı ...

İsmi geçenlerin hepsi mimlidir.Unuttuğum tüm arkadaşlarım affedin,sizi seviyorummm
Sevgiler

8 yorum:

  1. ben de sana teşekkür ederim tatlım miminde bana da yer verdiğin için,çok şekersin, çok da hızlısın:)))

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ezgi beni de patır patır hatırladıkların arasında tuttugun icin:) severim seni ben ^.^

    YanıtlaSil
  3. canım bnm sen de benim kendimi en yakın hissettiklerimdensin. tanışmayı da çok istiyorum. kocaman öptüm sarıldım :))

    YanıtlaSil
  4. Gülümse , bende sana teşekkür ederim mim nedenim olduğun için :)) Sende çook şekersin beybii :))

    minikkuş , bayılıyorum şu konuşma tarzına :) Bende seni severim pek çokk :)

    Tubitoşummmm , inşallah kısmet olur birgün benimde hep aklımda varr :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de yaptım bu mimiiiiii :P Koş bak çabuk çabuk :P

    YanıtlaSil
  6. aaa benim ismim de var :) teşekkürler tatlım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)