23 Ocak 2012 Pazartesi

İyi Haftalar :)

Herkese merhabalar :) Uzunca bir aradan sonra yine ilham perilerim geldi,post yapmaya karar verdim :) Hayat gün geçtikçe yoğunlaşıyor,zaman yetmez oluyor günlük işlere.Bilgisayarı sörf için kullandığım günler nerelerde kaldı belli değil...Bugünde maillerime bakarken sayfanın üst tarafındaki reklam dikkatimi çekti.Astrolojiyle ilgili olduğu için hemen tıkladım.Karşıma bu karar çarkı çıktı.İstediğimiz soruyu soruyoruz o da bizim isteğimize göre ya Evet-Hayır olarak ya da Fikir belirterek cevap veriyor.Ben çok eğlendim :D Zaten bu aralar faldı,astrolojiydi baya bir ilgileniyorum,üstüne karar çarkıyla karşılaşınca sizlerlede paylaşayım istedim ;)
Herkese mutlu,çabucak geçip tatile kucak açtığımız bir hafta dilerim,hoşçakalınn :)

2 yorum:

  1. Benim gibi kararsızlar için çok güzel bir uygulamaymış :)

    YanıtlaSil
  2. bende bu aralar astrolojiyle baya bir ilgileniyorum (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)