26 Eylül 2012 Çarşamba

Yaşıyorum.


İlk kez böyle uzun zaman ayrı kaldım blogtan.Gerek zamanımın olmayışı gerek bazı nedenler derken Eylül'ü bitirmek üzereyiz.Neler yaptım 2 aylık sürede , hayatımı en etkileyen etkenlerden birisi olan taşınma mevzusu hala canımı sıkmaya devam etmekte...Yeni muhite,eve alışamıyoruz.Sanki başka birisinin evindeyiz ve bir gün eski evimize dönecekmişiz gibi ama o gün hiç gelmiyor.Ailecek o kadar mutsuz oldukki eski ev sahibimiz geri dönmemiz konusunda oldukça ısrar etti.Ama yıkım nedeniyle buna cesaret edemedik.Sonuçta hala ne zaman yıkım yapılacağı belli değil,sağolsunlar insanların rahatlarını bozmak için devletimizden daha marifetli bir etken yok hayatımızda (!)
*
Berra okula başladı.Her sabah zoraki kalkmalarını görüp gülüyorum :) Umarım kısa zamanda alışır.
*
Tatilden yeni döndüm.Bol eğlenceli ve aşk dolu bir tatil geçirdim.İnsanlar ilk nerede mutluysa hep oraya çeviriyor başını yeniden yeniden...Mutluyum.Artık daha ciddi ve sağlam adımlarla ilerliyorum,ilerliyoruz.
*
Bu süre içinde Nonim doğum yaptı,canım Tubitoşum muradına erdi ve yuvasını kurdu.İkiside bir ömür mutlu olsunlar.Onları çook seviyorum.
*
İnstagram üstünden çoğu blogger arkadaşımla görüşüyorum ve oldukça aktifim.Takip etmek isteyenler nickim   
esraezgiyaman.
*
Merak edenler için iyiyim hepinize çok teşekkür ederim.En kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

2 yorum:

  1. canımsın benim tatlı kuzum ben de seni seviyorum öperim kocamannnn

    YanıtlaSil
  2. canim ins ilk ve son uzun ayriligin olur :(((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)