27 Nisan 2011 Çarşamba

İN-CEL-DİMMMM :)

                 
Yaklaşık bir ay önce arkadaşımın tavsiye ve ısrarıyla içimdeki üşengeç hanımı yenip B-fit'e üye oldum.Çok fazlam olmamasına karşın -en zayıf bayanda bile olan kilo takıntısı- seansları boşlamadan,düzenlice gidip geldim.E tabi caanımm kalori yapıcı yiyecekleride azaltarak...Bir ayda bir yapılan ölçümlerin ilkinde güzel gerçekle karşı karşıya kaldım :) Tataammm -18cm.Üstelik çok diyet yapmadan sadece sağlıklı beslenerek bu sonucu elde ettim.Ne yapıyoruz B-fit'te ? 30 dk lık istasyon çalışmasına dayanan tamamen kas gücümüzle çalışan alet ve platformlarda grup şeklinde çalışarak.30 dk yeterli oluyor mu demeyin,inanın ilk seansta ölcem zannetmiştim :) Hem sadece bayanlara özel olması,hem kısa sürede bu sonuç beni B-fit tutkunu yaptı bile...Şubelerine sitesinden ulaşabilirsiniz,ayrıca fiyatlarda çok uygun.Hep fit olmak ve fit kalmak dileğiyleee hoşçakalınn...


1 yorum:

  1. fiyatı, haftada kaç kere gittiğini ve neler yaptırdıklarını da paylaşırmısın biraz bizimle? bende gitmeyi düşünüyorumda.. şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)