29 Nisan 2011 Cuma

Tit'Aşk'nic...

Her izlediğimde beni yine hüzünlendiren,aynı duygu yoğunluğunu yaşatan hikaye,aslında gerçek bir hikaye...Belki de budur hüznümün sebebi ; gerçek oluşu.Her karesinde bir kere daha hayran kaldığım hikaye.Tabiki en can alıcı noktası böylesi mükemmel bir aşka tanık olması.Jack ve Rose.Çıkarsız,yalansız,gerçek.En acıklısıda birbirlerine doyamadan hayatın onları ayırması ama ne büyük bir aşktır ki yıllar sonra bile bir filme dönüştürülürken Rose'un her ayrıntıyı çok net hatırlaması ve bende bir resmi bile yok dediği Jack'i hiç unutmaması.Aşk Titanic demek bence,aşkın sınır tanımadığını gösteren film.Zaman zaman filmin jenerik müziğini dinlemek ruhumu dinlendiriyor.Şimdi olduğu gibi.Titanic'e konu olan Rose ve Jack'in aşkı gibi saf,gerçek aşklarınız olsun ve ona sımsıkı tutunun.Hayat bazen acımasız olabiliyor.Hepinize mutlu haftasonları...

6 yorum:

  1. Ama sen n'aptın :) Olmaz ki böyle :) Taa 12-13 yaşıma götürdün beni :) Eh bu yazının üstüne Titanic + Love Story + Gone With The Wind izlenip üstüne hüngür şangır ağlanmaz mı yada ne bileyim şebek şebek sırıtılmaz mı?

    YanıtlaSil
  2. valla yapılır bende o durumdayım Nana :) Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  3. Film tartışmasız çookk güzel ama ben de aşık biri olarak rose un tahtanın üzerine çıkması ve jack i buz gibi suda bırakması durumuna her izlediğimde ayrı yorumsuz kalırım..=) arada yer flan değiştrsnler ne bliym ya xD

    YanıtlaSil
  4. :) bitterçikolata hüznümden bu ayrıntıyı farketmemiştim hiç,haklı olabilirsin hehe :)

    YanıtlaSil
  5. Bence de eşsiz bir film... Kaç kez izledim bilmiyorum :) Yine olsa yine izlerim...:)

    YanıtlaSil
  6. aynen öyle mervişşş :) Muhteşem ötesi...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)