4 Ekim 2011 Salı

4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü


Bugün bildiğiniz gibi Dünya Hayvanları Koruma Günü.Küçükken belirli günler ve haftalar kitabımda çok gereksiz gün olduğunu düşünsemde hayvanları koruma günü için hiç bir zaman böyle bir şey düşünmedim :)
Günümüzde hala yeterince önem verilmiyor hayvanlara.Dünya üstünde oldukça önem teşkil ettikleri bilinmiyor kitlelerce.Belki tepki gösterecek kimileriniz ama ben kurban bayramlarını hiç sevmem :( Hadi buna dinen tahammül ettik diyelim ya o süsleri için bir sürü canlıya kıyılıp yapılan kürkleri derileri kullananlara ne demeli ?! Böyle insanlara gerçekten kin doluyum...Her canlıya yaşam hakkı tanınan,onlarında bir cana sahip olduğunun bilincinde olan bir dünya diliyorum.Ben ki evdeki çiçekleri bile bebek gibi seven birisi olarak bugün bu postu yapmadan rahat edemezdim kuşkusuz...
Hoşçakalınnn :)

7 yorum:

  1. her sene o fokları öldürüyorlar ya,içim gidiyor yemin ederim.geçen de Türkiyede köpekleri zehirlemişlerdi toplu halde.hiç vicdanları kalmamış bu milletin yaa.

    YanıtlaSil
  2. Allahın yarattıgı hiç bir canlıya zarar veremeyiz, böyle bir hakkımız yok bizim..çokta iyi yapmışsın paylaşmakla tskler Ezgi..

    YanıtlaSil
  3. bilmiyorduk öğrendik, güzel tabi böyle sosyal duyarlılıklar.

    YanıtlaSil
  4. Bu ülkede insana değer verilmiyor be kuzum hayvan hakları nerde ./

    YanıtlaSil
  5. Gülümse , Yine de duyarlı birileri böyle bir günü icat etmiş ne güzel değil mi ...

    Aslı , Keşke herkes senin gibi düşünebilseydi kuzum :(

    by tükancı , Öğrenmene çok sevindim.

    Edi ablamm , Ne güzel söylemişsin,ağzına sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Canım ne iyi yapmışsın da paylaşmışsın blogunda bak ben bu kadar kedi sevmeme rağmen Dünya Hayvanları Koruma Günü olduğunu senden öğreniyorum. Sağol bitanecik Ezgim benim!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)