31 Ekim 2011 Pazartesi

İtiraf Etmek Gerekirse ...


Bu aralar bloğuma yazı yazmak içimden gelmiyor.Her zaman içtenlikten yanayım.Ancak bu aralar içinde bulunduğum ruh halinden ötürü yazılarımın içtenlik taşımayacağından eminim.Buraya her zaman içten duygularımı gerçek yaşantımdan kareler aktarmak en başından beri vazgeçilmez kuralım...Hoş blogsferde içtenlik yerine al gülüm ver gülüm sahneleri ve reklamlar revaşta olsada...
Şu sıralar her şeye sırtımı dönmüş vaziyetteyim.Bir süre tek başıma kalmak,iç sesimi dinlemek ve arınmak istiyorum.Günlük hayat ve mecburiyetler aynı şekilde devam edecek olsada benim belirleyeceğim yaşama dair her şeyin tarafımdan stop düğmesine basılmıştır bugün.Neden bugün demeyin,inanır mısınız yazının fotoğrafını bile günler öncesinden yükleyip taslaklarda bekletmeteydim...Bende durumlar böyle.Umarım en kısa sürede eski moduma girip aranızda yer alırım :(

Sevgiler...

8 yorum:

  1. Canım benim ne oldu sana nazar mı değdi sana hep gülmek yakışıyor .Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Canım inşallah en yakın zamanda iyi olursun, dönersin tekrar.

    YanıtlaSil
  3. ezgim anlıyorum seni canım bazen insana yalnız kalmak çok iyi gelir dikkat et kendine öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  4. Nereye???
    Daha yumurta seçecektik???

    YanıtlaSil
  5. gitmek iyidir bazen ama geri gel tez zamanda

    YanıtlaSil
  6. azcık yalnız kal sonra gel sevmedim bu sırtı dönük halini :(

    YanıtlaSil
  7. Bitanemmmm ne oldu sana böyle? Üzme beni ama, dur ben bir geleyim oraya sana pozitif enerji yüklemesi yapıyım, olmadı çimdireyim seni kendine getireyim, sen cıvıl cıvılsın bitanem ve hep mutlu olmayı hakediyorsun!!! seni çok seviyorum güzel Ezgim benim, hemen iyi ol olur mu? öperim yanacıklarından...

    YanıtlaSil
  8. Destekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim,iyiki varsınız...Sizler gibi dostlarım sayesinde özlüyorum bloğumu...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)