17 Kasım 2011 Perşembe

Ben Geldimmm


Blog hayatımın hiç bir döneminde bu kadar ara vermemiştim yazmaya.Daha bir sene olmadı blog hayatıda nedir ? diye düşünürsünüz belki,haklısınızda ama ; kısa ancak anlamlı olan blog hayatımda tanıdığım,görmeden kimi zaman derdine derman olduğum,kimi zaman derdime derman olan çok değerli insanlar tanıdım.Yazmadığım zaman içerisinde düzenli takip ettiğim canım arkadaşlarımı yine takip ettim ama önceki postlarımdada bahsettiğim gibi içten olmayan yazılar yazmak yerine bir süre ara vermek iyi geldi bana...
Bu süre içerisinde gün geçtikçe yoğunlaşan işlerimle ilgilendim.Ev ve iş arasında mekik dokudum,E'nin İstanbul'da olduğu sürelerde dolu dolu onunla zaman geçirdim,bayramı geçirip tatilimi yaptım,tamamen olmasada arınmış olarak aranıza döndüm.Hayattaki can sıkıcı anları yaşadıkça alışıyor insan direnç kazanıyor.Bazı günler ayaklarım yerden kesilmiş geçirirken bazı günlerim bazı insanlar yüzünden zehir olabiliyor ama artık nedensiz gülümseyebiliyorum.Tepkisiz kalmak bazen en iyisi ;)
Bu süre içerisinde bir kaç DIY projemi hayata geçirdim :) Hepsi fotolanıp post yapılmak üzere bekliyorlar.Kış alışverişlerim tamamlanmış sayılır ancak artık eskisi gibi 'Ne Giydim' postları yapıp yapmayacağımı ben bile bilmiyorum...Zaman gösterecek.Bekleyen mimlerim,özleyen canım arkadaşlarım 'Ben Geldimmm' diyorum ve huzurlarınızdan ayrılıyorum.Bol şevkli,güzel yazılaraa ;)

p.s. Sevgili Nana'm göz zevkine hitap eden bir posttur umarım balımm :D


9 yorum:

  1. hoşgeldin tatlımm özlemiştik seni =)

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben seniiii (L)
    Google'dan izleme yapamıyorum, blogger'ın bana bu aralar gıcıklığı var :S Aklında olsun yani.
    Ne giydim postlarını yapacağını adım gibi biliyorum :P
    Sen craftlara başlayana kadar başladım bak ben. Seninkileri camekanlarımla bekliyorummm...
    Nana'sının pırasa kuzusuuuu (L)(L)(L)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin cnmm tekrardan !! Yeni konularını bekliyoruz çok bekletme bizi ;)


    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldinnnn!!!çok sevindim inanki:)xoxo

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin şeker :) ne giydim postları niye yapılmıyormuş bakalım..

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin canım benim :) öpüyorum seni ezgim :)

    YanıtlaSil
  7. alice hobuldukk bende sizleri özlediğim için geri geldimm :)

    Nana ne işler karıştırıyosun bi ara konuşalım seninlee :P Canım tombulum krakerim seni seviyorummm

    Sevda hoşbuldukkk :)

    Curcunam hoşbulduk canımmm :)

    Gülümse i özlemişim cidden :*)

    YanıtlaSil
  8. Tubitoş foto çekicek zamanımda fotocumda olmuyooo :(

    Ebrumm bende seni öpüyorum balımm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)