25 Kasım 2011 Cuma

Canım Yengemin İlk Kitabı / Melahat Yaman-Kelimelerim Düştü Geceye


Benim bir yengem var çok yeni bir yazar,çok iyi bir anne,yıllanmış şarap gibi,bitanecik.Sizin vaaaar mııı :)) Postumuzun konusu ise bu kez yazar yönünü konuşturup yazdığı kitapla ilgili.
Yengem edebiyatçı yönünün muhteşemliğini konuşturup ilk kitabını satışa sundu.Bu çok öncelerden gelmesi gereken bir post aslında ama bugüne kısmetmiş.Bugün aynı zamanda D&N'dan siparişini verdim.Gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.Çünkü yengecimle sözleştiğimiz üzere imza için kahveye gideceğim :) Kitabın nette bulunan kısmını aktarıyorum sizlere.


Düşünceler uzayın boşluğuna
Beklentiler çöpe gitti
Ne geri ödemeli sevdalarım
Ne ödemesiz vefalarım
Dağıttım ufku…
çizgisi bir yana
Sonsuzluğu diğer yana
Ellerimde yıldızlar,
Gözlerimde Işıklar
Yetti bana.
Hangi seçimi yaparsanız yapın, içinizdeki çocuk kendi hayatını yaşar. Kendi dünyasında var olur ve orada geçirir çocukluk, gençlik ve olgunluk yıllarını. Görmek istemez dünyanın gerçeklerini ya da gerçek addedilen yalanlarını. O sadece içinizde kalmak ister. Öyle ki; ne kırmızı pabuçları ne de dünyanın çevresinde dönen etekleri olur. Sadece ruhu vardır. Bir de düşleri.
Bu çocuk bir kibrit yaktı karanlığın içinde. Kocaman gözleriyle gökyüzü sandığı ruhuma gülümsedi. Tek tek yıldız kondurdu sonra, aynı gökyüzüne. Süzülüp giden Samanyolu bir de.
Bir düş gördü zaman içinde. "Bunu hiç unutma sakın" dedi bir ses düşünde, parmağıyla çizerken harfleri ince bileklerine. "Bu işareti, hiç unutma" dedi yineleyerek sözlerini ve öperken alnımdan gülümsedi, en güzel renkleriyle... Kalbinin üzerine dokunan aynı parmağın ucu ile devam etti ses;
"Artık mühürlendin sen! Hangi yüzyılda açılsa da gözlerin, kalbin artık yalnızca beni görecek. Benim kalbimde seni."

Bu düş hali hiç bitmedi.
Çok güzel bir deneme olduğundan eminim,şu kısacık arka kapak bölümünü okumak yetti bana.Kitabı çok sayıda sitede satışta.Ben D&R'a güvendiğimden oradan sipariş ettim.Geldiğinde fikirlerimi tekrar paylaşırım...
Ayrıca tahmin edeceğiniz üzere edebiyatı bu denli seven birisi olarak bir de bloğu var :) Yengemin bloğuna buradan ulaşabilirsiniz.
Bu haftasonu okur-yazar potansiyelimizi artıralım :)

Sevgiler
Ezginin Günlüğü*

 

8 yorum:

  1. kendisine yazarlik yolunda basarilar <3
    kitap kapagida güzelmis =)

    YanıtlaSil
  2. harika bir haberrrrrr cok mutlu oldum gercekdende bende istiyorum bu kitabi.Almanyadan siparis vermeliyim kitap online sitelerindede satiliyormu simdiden ???

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çirkin Hatun , teşekkür ederiz canımm :)

    guzelgul , Canım uzun zamandır satışta zaten ben yeni post yapabildim :( Bulabilirsin diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel gerçekten,tebrik ediyorum kendisini ve hemen bloguna ışınlanıyorummm

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir haber bu Ezgi'cim. Yengene bol şanslar diliyorum. Umarım kitabı bol bol satılır ve devamı gelir. Kitabı bende çok merak ettim şimdi:)) Benimde sanki bir yakınım yazmış gibi hissettim:))

    YanıtlaSil
  6. canım alıp okumalı güzel bir kitaba benziyor :) yolu açık olsun inş :)

    YanıtlaSil
  7. gülümse , çok teşekkür ederiz canımmm :)

    ayçamm ,çok teşekkür ederiz,böyle hissetmen çok mutlu etti beni canım arkadaşım eksik olma :)

    ebrumm , teşekkür ederiz bitanemm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)