27 Mart 2012 Salı

Hayat Devam Eder ;)


Aöf sınavıma 11 gün kalmışken tamda üstteki modda dolanıyorum ortalıklarda.Böyle bir olayları tınlamama,sorgulamama,umursamama hali var üstümde bu sıralar.Aslına bakarsanız şikayetçide değilim.Hayatımda değişen,gelişen olaylara bakıyorum geçiyorum sadece.Bir iş değişikliği söz konusu,cv mi vermeye başladım bile bir yerlere.Her son bir başlangıçmış.Yeni başlangıçlar istiyorum artık.Bu sürede yanımda olanlara teşekkürü bir borç bilirim :)
Zamanı gelince gitmek gerekir birilerinden,bir yerlerden.Hayat devam eder ;)
*
Önceki postumun konusuna gelecek olursak seçimim Avea'dan yana oldu.Heryöne 1000dk,2000sms ve sınırsız internetin dahil olduğu tarifeden yana kullandım seçimimi.Aylık tutar ise 40 tl.Bugün 2. günüm bir sorun yok,gayet çekiyor,nette hızlı.Tam anlamıyla işte budur dememe 1 ay var ama.Malum faturayıda bir görmek gerek değil mi :P Sonra CALL center olmayalım :))
*
Şimdi işten çıkıp dersaneye gideceğim sonra ver elini finansal yönetim.Bunca zorluğa karşın geçsem bari artık sıktı bu aöf mevzusuda...


Yarın haftayı ortalamış olacağız ama yinede iyi haftalar diliyorum hepinize.

Bugünkü postumuzun teması ; olan olur biten biter hayat devam eder ;)

Yanımda olan ve sevgisine karşı sonsuz inancım olan insanlarla devam edecek hayatım,sizde böyleleriyle yürüyün... Görüşmek üzere,hoşçakalınn...

3 yorum:

  1. Ooooo sınırsız internet olayı iyiymiş:) mimledim seni bilesin

    YanıtlaSil
  2. gerçekden 40 tl sınırsız int. dahil çok akıllıcaymış.

    YanıtlaSil
  3. merhaba kozmoda.com işbirliği ile hediye cekılişi düzenlıyorum

    http://drycfc.blogspot.com/2012/04/kozmoda-sponsorlugu-ile-hediye.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)