9 Mart 2012 Cuma

Teyze Oluyorummmm :)


Evett yanlış duymadınızz teyze oluyorumm :) Benimm Tatlı Nonimm nihayet çok istediği bebişine kavuşma yolunda hamilelik günlerinin tadını çıkarıyor.En baştan beri içindeki isteği,çabalarını,yaşadığı üzücü olayları kendim yaşamış gibi bende içimde yaşadım.Ama bu mutlu haberi alacağımız günüde umutla beklemekten hiçç vazgeçmedim.Bu dünyada anneliği tatması gereken,4 4'lük yerine getireceğine şüphesiz inandığım insanlardan canım ablam...Yazın inşallah hayırlısıyla bebişimiz doğacak.


Cinsiyetinide 2 hafta önce kadar öğrendik.Bebekimiz kız olacak :) Düşünüyorumda Nonimin küçük versiyonu olur kesinlikle,süslü,güzel,becerikli,yaramaz :) Bunlar bir yana en önemlisi sağlıklı olması en büyük temennimiz tabiki :) Günler geçtikçe bebekimizin dünyaya gözlerini açma zamanı yaklaşıyor.Nonimle ilgili bir sonraki postta teyzesinin bitanesiyle sarmaş dolaş,yumak ellerini severken poz verdiğimiz fotoğrafların olmasını istiyorummm :) Allah onları nazarlardan,kötü gözlerden korusun inşallah...



5 yorum:

  1. çok sevndm hayırlı olsun bebeim

    YanıtlaSil
  2. duydugumda bende sevinmistim :)) allah kavustursun biran önce bebisine :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bayıldım son pozuna çok tatlisin Allah saglikla kavuşmanızı nasip etsin

    YanıtlaSil
  4. Hadi hayırlısı ya:D Bende teyze mi olucam hahah yok yok anca amca olurum:D

    YanıtlaSil
  5. Canım Ezgim bitanemmmm ne tatlısın ne incesin sen!!!
    Seni çok ama çooooook sevdiğimi biliyorsun di mi?
    Gitmeden seni gördüğüme de öyle mutluyum ki, en kısa zamanda yine kaynatalım istiyorum seninle ;)
    Bu arada yazına yorum yazmak Moskova'da kısmet oldu iyi mi :) Son günlerdeki yoğunluğuma ver tatlısı, kocaman öpüyorum seni, kendine hep iyi bak güzel kardeşim benim, mucukkkkkk!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)