14 Mayıs 2012 Pazartesi

Carpe Diem ' Taslaklardan bir yazı ...

Yaşadığımız zaman içerisinde çoğumuz dünü özleriz,çocukluğumuz unutamadığımız anılarla doludur,günler ard arda tükendikçe 'keşke şu yaşımda olsam' gibi eskiye olan özlem dolu duygular barındırırız yüreğimizde...Ama ne o yaşta olabilmek mümkündür,ne de tekrar yaşamak aynı şeyleri.Artık her anımı,dakikamı hatta saniyemi çok değerli buluyorum ve ona göre yaşıyorum.O an ne istiyorsam onu yapıyorum.'Carpe Diem' modundayım :) Böylelikle sonunu düşünüp strese girmiyorum.Bana bir kere verilen yaşama hakkını dilediğimce kullanıyorum artık.Böylelikle geçmişe döndüğümde 'keşkelerin,ahlarım' olmayacak...Ya da en azından daha az olacak...Artık mutluluk zamanı...
****
Kendisine taslaklarda denk geldim.Bilmem ne tarihinde yazıp yayınlamamışım.Ee boşa gitmesin o zaman ;)
Hoşçakalın...

1 yorum:

  1. carpe diem çok özel, çok doğru bir anlayış aslında. her anımız kıymetli, değerli, düne bakıp üzülmekten, yarını düşünüp endişelenmekten çok anın tadını çıkarıp keyif almak en güzeli ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)