16 Temmuz 2012 Pazartesi

Sonundaa !

İki haftadır tatil günlerinde bile durmaksızın bir şeylerle uğraşıyorum.Evin taşınmasıydı,oydu,buydu derken bedenen ve ruhen çook yoruldum.Dün şükürler olsunki (!) taşınma faslı bitti.Sabahın köründe kapıya gelen nakliye şirketiyle uyanmam,apar topar kahvaltı yapıp işlere girişmem bir oldu.Nerde o eski pazarlar...
Hızlandırılmış modda eşyaları yerleştirip yeni eve doğru yola çıktılar.Annemler dönüşte bir aile dostumuza yemeğe geleceği için ben boş evde kalmayı tercih ettim.Son kez kafamı dinledim 23 yıllık evimde.Ortalığı toparlarken ağlamamak için tuttum kendimi ama başaramadım.İnsanın anılarının olduğu yerleri terketmesi gerçekten çok zor.O boş halini görmek çok kötüydü.Anılar,kahkahalar boş duvarlarda kaldı...
Bir kez daha anladım ki insanlar elindekilerin ve sevdiklerinin kıymetlerini yanıbaşlarındayken bilmeli.Her anı doya doya yaşamalı.Çok şükür hastalık,kaza,bela gibi şeyler yok ve sevdiklerimle yanyanayım.En güzelide bu değil mi ?
Yeni evimize yola çıktığımızda değişik hissettim.Sanki bir yere gidip geri gelecekmişiz gibi.Şimdi her yer karışık ama tahminen bu haftasonu her şeyin düzeni oturmuş olur.Taşınırken en kurtarıcı şey her kolinin üstüne nereye ait olduğunu ve içindekileri belirten küçük notlar iliştirmek.Yoksa gecenin bir körü diş fırçanızı aramak zorunda kalabilirsiniz :P Uyurken zorlandım,yerimi yadırgadım ama zamanla alışırım.Bir günü arkamızda bıraktık sayılır.Çok duygusalım.Hayatımda değişen her olayda böyle oluyorum.İlk arabamız satıldığında üzüntüden hastalanmıştım :) Gerisini siz düşünün :D

Hayatımızdaki her insan,her varlık yeri doldurulmayanlardan olsun ki geriye dönüp baktığımızda gülümseme ve özlemle analım.Hem geçmişimiz güzel olsun hem bugünümüz,hem geleceğimiz.
İyi haftalar arkadaşlar ...

1 yorum:

  1. canım benim allah sevdiğimiz insanlardan ayırmasın eminim yeni evini de çok seveceksin..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)