28 Temmuz 2012 Cumartesi

Benden Haberler

Günler yeniliklere adapte olma ve ramazanın verdiği mahmurluk ile akıp gidiyor.Bu sıcaklarda yaptığım çokta farklı bir şey yok.Evden işe-işten eve geçiriyorum zamanı.Yaklaşan tatilime hazırlıklara başladım yavaştan.Gerçekten artık bünyem tatil diye avaz avaz bağırıyor :(


Yeni fikirler,aktiviteler ve hobiler ediniyorum.Kendime hedef koydum.Ağustos 15'e kadar 5 roman bitirme planım var.İlk roman olarak Danielle Steel - Özel Bir Armağan ile başladım.Büyük ihtimal pazar gününe biter diye düşünüyorum.


Şimdilik akıcı gidiyor.Bu kadının romanlarını hep sevmişimdir zaten...
İş çıkışında canımmm Noni'min Bebek Partisine gidiyorum.Nil'imiz haftaya bu zamanlarda bizlerle olacak inşallah ^.^ Nonim gibi bir annesi olduğundan ne kadarda şanslı bir bebek di mi ? Allah hepsini nazarlardan korusun.
Hepinize mutlu haftasonları diliyorum.Görüşmek üzere !

8 yorum:

  1. Ezgi'cim canım benim valla bende de ramazanın verdiği bir mayışıklık var ramazan sonrası tatili düşünüyorum:))
    Bebek partisinde sana iyi eğlenceler bitanem çok öptüm iyi hafta sonları:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayça'cım yarıladık sayılır :) Çok teşekkür ederim öpüyorum bebeğimm :*)

      Sil
  2. canım danielle stell in tüm kitaplarını okumuşumdur desem yalan olmaz :) bayılıyorum bende bu yazara hatta bi ara mailleşmiştik :)
    öpüyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa çok şaşırdım :) Bakalım ben bitirdikten sonra neler düşüneceğim :P Öpüyorum balımm :*)

      Sil
  3. Saçlarına ne yaptırdın??? Keyifli okumalar kuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir şey canımmm :) O gün solaryuma gitmiştim...Çok teşekkür ederim Sevdoşum öpüyorumm :*)

      Sil
  4. Sac modellin cok güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missy , Çok teşekkür ederim canım öpüyorum ! :*)

      Sil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)