17 Temmuz 2012 Salı

Uyuyamıyorummm

Uyku düzeni denen şey varya , heh o beni terketti bu aralar (!) Geceleri 500 kez uyanıyorum.Sağa dön,sola dön yok uyku yok.Sonsuz koyun sayışlarımda fayda etmiyor artık :( Güzel şeyler düşünüp uykuya dalabilme yetimide kaybettim.Gece hal böyleyken gündüzleri göz kapaklarıma koltuk koymuşlar gibi hissediyorum.En olmadık yerde gözlerim kapanıyor,karşı koyamıyorum resmen :( Beynim zamanları sapıtmış durumda...En son böyle olduğunda demir eksikliği çıkmıştı.Kafama göre vitamin falan almakta istemiyorum.Şimdilik kahvelerle idare ediyorum durumu...Şurada yatak olsa 1 saniyede uyurum muhabbetlerine başladım yine :) Mevsimsel mi acaba ? Yardım edin banaaa hiç uyanık değilim bu sıralarrr -.-

3 yorum:

  1. Yavrum ya seni o kadar iyi anlıyorum ki.. biliyorsun ben de çektim aynı derdi. Ezgi bak ilaç kullanmam deme. Atarax al. Aslında sakinleştirici, antidepresan kategorisine koyanlar var ama bence o bir uyku ilacı, bir dost, en yakın arkadaş falan yani :D deliksiz uyudum ya inanamazsın. He illa yok ben bitkisel çözümden başka bir şey istemem dersen, o zaman melissa çayı iç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm Norammm çok teşekkür ederim,dediklerini deneyeceğim ^.^ Bir an önce seninde benimde ev düzenimiz eskisi gibi olsun bütün sorun buuu :(

      Sil
  2. cnm bende gece sıcaktan uyuyamıyorum bu sıralar.Tam uykumun en tatlı yerinde uyanıp duruyorum.Demir eksikliği ihtimaline karşı yinede doktora gözük bence .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)