15 Aralık 2011 Perşembe

Bir Çaresi Bulunur Elbet ...


Sesimde söyleyemediğim sözler var
Gizleyemediğim gözyaşlarım
Silipte unutamadığım sabahlar
Kokladığım eşyaları
Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım
Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım
İçimde saklayamadığım anlarım var
Hiç bitmeyen yanlızlığımın
Silipte unutamadığım geceler
Dönüşü yok hep kalp ağrısı
Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım
Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım...


Hayattaki her yenilik bir süre sonra yerini sıradanlığa bırakıyor.Yeni başladığımız bir okul bir gün bitiyor,acemi olduğumuz bir iş zamanla el alışkanlığımız oluyor.Sıradanlaşan şeylerle hayata devam ediyor insanlar.Ama mutlu ama mutsuz.
Geçmişe dair mutsuz olduğum hemen hemen hiç bir şey yok şuan.Bunu yaşadığım kötü anları tamamen hafızamdan silerek başarıyorum.Düşünsenize hiç pişmalık olmasa hayat ne güzel olurdu :) ...
Arada hissettiğim karmaşıklıklara bu şarkı eşlik ediyor bu sıralar...

Gerçekten bir çaresi bulunur mu uyuyup uyanınca ?

4 yorum:

  1. pişman olacagım şeyleri yapmamaya özen gösteriyorum ve keşkeyi hayatımdan kazımaya çalışıyorum ama yine de bir insanın unutması çok zor.. yani şahsen en mutlu anımda bile en kötü anım aklıma zort diye gelip sinirimi bozabiliyo. gıcık oluyorum bu duruma:(
    güzel yazı, biyendim *.*

    YanıtlaSil
  2. değişmeyen yol şarkılarımdan biri...çaresi bulunmasada kabulleniors sanırım..

    YanıtlaSil
  3. Pırasacım kapalı havalar yaramıyor sana. Ayrıca karamel versiyon fotografını tüm blog camiası olarak bekliyoruz.
    Napıyorduk? Canımızı sıkan her şeye, herkese "s.ktir ettttt!" diyorduk.

    YanıtlaSil
  4. Bu $arkiyi bende çook begeniyorum ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)