8 Aralık 2011 Perşembe

Gecikmiş Bir Mim :)

Bu mimim çok sevdiğim canım arkadaşım Nora'mdan.Çok oldu mimi bana paslayalı ama ben zaman bulup bir türlü yapamadım.Çok özür dilerim Noracım ! Kendisi beni sarı olarak nitelendirmiş :) Şimdide ben başlayayım o zaman...Mim konumuz şöyle ;

  1- Ruhunuz hangi renk?    2- İzlediğiniz blogçular sizce hangi renk?

Beyaz: Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir.
Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır. Çoğu ülkede matemi temsil eder.
Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.
Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.
Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar.
Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir.
Mor: Bilinçaltını olumsuz etkiletebilir.
Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir.
Turuncu: İştah açar, yorgunluğu giderir.
Lacivert: Düşünce gücünü arttır, ciddiyet verir.
Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.
Gri: Alçakgönüllüğü ve dengeyi ifade eder.
 
Benim izlediğim blog arkadaşlarımı nitelendirdiğim renkler ise şöyle :)
 
Tubitoşum gri ,
Nanam pembe,
Nonim sarı,
Ceylancım yeşil,
Gülümsecim beyaz,
Noracım kahverengi,
Ayçam kırmızı,
Ebrum turuncu.
 
Diğer renkleri sevmedim :) Mimdeki arkadaşlarımı kocaamann öpüyorummm :)

4 yorum:

  1. oyy bebeim benim bugün de gri giyinmiştim şansa bak :) öperim kocaman kuzumu

    YanıtlaSil
  2. ezgicim bebeğim ya çoook teşekkür ederim,beyaz ennnnn sevdiğim renktir,çok mutlu oldum görünce.bu arada ben de seni mimlemiştim bakımlı mıyım miminde:)o ara post yayınlamıodun, görmemiş olabilirsin yapmak istersen die söliim dedim:)öpüyorum çook,xoxoxo

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)