2 Aralık 2011 Cuma

FENERBAHÇE ÜLKER-OLİMPİAKOS MAÇI


Dün akşam aşkımcımla Fenerbahçe Ülker-Olympiakos basket maçına gittik.Hem Fenerbahçe'mize destek olduk hem bizim içinde değişiklik oldu :) İş çıkışı Avrupa yakasına geçmek tabiki çileydi...Trafikten dolayı saat 20.00'ye yetişemeyiz diye metrobüsü tercih ettik.O karmaşık İstanbul trafiğini biraz olsun rahatlatıyor...Sinan Erdem'e maçtan 20 dk önce varmayı başardık neyseki...Büyük bir kalabalığın eşliğinde içeri girdik ve başladık izlemeye :)



Fenerbahçe çok iyi oynadı.Yenilir diyenlerde şaşıp kaldı sadece :) Her zamanki gibi yani :D


16 sayı farkla 86-70 oyunu aldık.Alkışlar ve marşımız eşliğinden salondan ayrıldılar.Bizede dönüş yolları kaldı :) Metrobüse ulaşıp eve gelene kadar yarımı buldu saat.Yorgunluktan öyle güzel uyumuşum ki bugün bomba gibiydim :)) Umarım tüm hafta sonum böyle geçer.Sizlerede iyi haftasonları diliyorum;)
                                                                        Sevgiler

2 yorum:

  1. yaaaa ben de istanbulda yaşayıp maçlara gitmek istiyorum,bana ne,bana ne:)

    YanıtlaSil
  2. ohh ne güzel yapmışsınız mutlu haftasonları canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)