31 Mayıs 2011 Salı

Bugün Ne Giydim ?

Dün akşam dolabımda lisede aldığım pantolonuma rastladım.Aldığım zaman 2 kez falan giyip,kilo aldığım için üst raflara kaldırmıştım.Takip edenler bilir ; spordan dolayı her ay düzenli kilo vermeye başladım.İşte dün pantolona rastlayınca bu postu yayınlamıştım.Bir kombin oluşturup bugün giysem mi giymesem mi diye :) Gelen olumlu tepkiler üzerine giymeye karar verdim ve dediğim gibi acemice fotoladım :) Yorumu sizlere bırakıyorumm :*)




Ceket : Mango
T-shirt : Bershka
Pantolon : Zara
Babetler : Koton
Çanta : Lv

***







6 yorum:

  1. çok güzel olmuşsun canım :) kilo olarak da çok fit gözüküyosun, durmak yok devaam :)

    YanıtlaSil
  2. Cıvıl cıvıl ve çok hoşsun :) Pantalonun rengi, babetler içimi açtı. Saçlarında çok güzel, bakalım o güzel saçları haftasonu ne renk göreceğiz :)

    YanıtlaSil
  3. ezginin günlüğü31 Mayıs 2011 17:21

    VeRRy MeRRy çook teşekkür ederim tatlımm.Aynen senin içinde geçerli biz B-fit savaşçılarıyız :) Öpüyorum kocaman...

    Sevdam teşekkür ederim canımm,bakalım valla bende bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuşsun bence canım :) Babetlerini çok beğendim ben, mokasen tarzı sanırım. Kotonda görmüştüm bunları ama numarası yoktu :( Sen güle güle giyyy :)
    P.S. Artık böyle bol bol ne giydim postları isterizzz :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. New York Lover :) canımmm ewet bende numarasını bulamamıştım ama kafaya takıp getirtmiştim bir sürüde rengi vardı :) Hatta ve hatta aldığım gün koton %50 indirime girmişti çok ballıyım hi hii :) Bende sıklaştırmayı düşünüyorum tatlımm öpüyorum seni kocamannn

    YanıtlaSil
  6. Ezgiiiim ay ne güzelsin, pantalonunun rengi çok hoşmuş, harika görünüyorsun canım, saçların upuzun ya ayyy nasıl içim gitti anlatamam kestirmese miydim ne :) Rengi de çok hoş böyle çok doğal görünüyor ama belki bir iki ton açıkta hoş durur sende ;) güzel olunca herşey yakışıyor zaten ;) öperim canım benim mucukkkkk!

    Noni

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)