17 Mayıs 2011 Salı

Geçmeyen Moda : Topuzlar

 Topuzlar benim için hem yapımının kolay olması hem gayet şık bir görüntü sağlamasından dolayı her zaman kurtarıcı olmuştur.2011 yılındada günün her saati modellerine göre size şıklık ve hanımefendi bir görüntü sağlamaya devam edecek gibi görünüyor.Seçtiğim modellerden bir kaçını sizlerlede paylaşmak istedim.
Christina Applegate bu topuz seçiminde tam da gelinlikle birlikte hayal ettiğim topuzu seçmiş :) Çook beğendim.

Isınan havalarla birlikte gerek günlük yaşantınızda gerek ofis ortamında derli toplu ve şık bir topuz istiyorsanız bu model oldukça ideal bir seçim olacaktır bence.
                                           Bu da yandan topuz sevenler için başka bir model. 
         Gözlerimi ön plana çıkaran koyu bir makyajla çok sık tercih ettiğim sevdiğim başka bir model :)
                Saç örgülerininde trend olduğu bu sene içinde 2 trend bir arada gayet hoş olmuş bence...
Sadeliği sevenler için
Kahküllü kesime sahip olanlar için.

Yüzünüzün güzelliğini topuzlarla dahada çok ortaya çıkaracağınız güzel bir gün dilerim kızlar :*)
                                                       

6 yorum:

  1. jessica alba'nın topuzu çok güzel gerçkten

    YanıtlaSil
  2. looove the hair styles!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. tamda seni yansıtıyo bitanem zatenn :)

    YanıtlaSil
  4. Anne Hathaway'inki gibi topuzu bende çok severim, ben de dün kendi saçlarımı nasıl topuz yaptığımı koymuştum canım ;)

    YanıtlaSil
  5. Nonim gördüm bitanem :) Ama ben tam bir pırasayımmm :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)