10 Mayıs 2011 Salı

Zeytinyağı Deyip Geçmeyin :)

Yüzyıllardır yaprağından yağına kadar bir çok faydası bulunan zeytinyağı mevsim geçişlerindede tam bir kurtarıcı.Mevsimlerin şaşırmış olduğu bu yıllarda gerek saçlarımız gerek cildimiz geçişlerde oldukça yıpranıyor.Bunu en aza indirmek gerek.Şahsen doğal ürünlere fabrika yapımı ürünlerden daha çok güvenmişimdir her zaman.Zeytinyağını her hafta cildime ve saçıma uyguluyordum.Bir yazıya rastgelip okuyunca sizlerlede paylaşmak istedim.Cilt tipiniz ne olursa olsun yapısındaki vitaminler sayesinde parlaklık ve duru bir görünüm sağlıyor.Besleyici etkisine sahip ve elma sirkesiyle birleştiğinde ise bu özelliklerinin yanında arındırıcı ve bakteri önleyici özelliği ön plana çıkıyor.Hatta aklıma geldi ben çook küçükken hatırlıyorum kabız için bir çay kaşığı içirirdi canım annem,bunuda es geçmemek gerek,kabız bebiş annelerine duyurulur :)
Dediğim gibi her hafta saçlarıma ve cildime uyguluyorum zeytinyağını.Özellikle kuru cilt ve saçlara sahipseniz çok faydasını göreceksiniz.Miktarını ise saçlarınızın uzunluğuna göre kendiniz ayarlayabilirsiniz.Bakım sağlayan ve faydalı,evde kolaylıkla yapabileceğimiz bu tür doğal ürünleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.O zaman hemen hakiki zeytinyağı edinip uygulamaya geçiyoruzz :) Kolay gelsinn.
Muckkss kızlaarr ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)