24 Mayıs 2011 Salı

Hobi : Geri Dönüşümler

Günaydın arkadaşlar...Uzun zamandır ilgimi çeken bir hobi için yayınlıyorum bu postu.Hobi diyorum çünkü severek yapıldığında oldukça yaratıcı ve başarılı ürünler elde etmiş olacağınız güzel bir uğraş.Yaşantımız boyunca bir çok ürün tek kullanımlık olup sonra ya çöpe gidiyor ya da geri dönüşüm olarak değerlendiriliyor.Sizde israfı sevmeyip,yaratıcı fikirlere ilgi duyuyorsanız aşağıdaki fotoğraflara bakmanızı tavsiye ederim.


Mutfakta kullandığınız güzel bulduğunuz ambalajların arkasına bir mıknatıs iliştirerek bir çok sevimli buzdolabı süsüne sahip olabilirsiniz.Benim tercihim kesinlikle kutu koladan yana olurdu söylemeden geçemicem :)



Bu kutularda dondurma çubuğundan yapılmış.Uğraşmayı sevenler için güzel bir takı kutusu olabilir :) Aşağıdakiler ise cam şişe ve kavanozların kullanıldığı objeler...


Düğmelerinizi,dikiş ipliklerinizi bu şekilde şirin ve şık olarak saklayabilirsiniz.

Güzel mumluklar elde edebilirsiniz.


Çalışma masanız için notluklar


ve boya kutularıyla bu kalemlikleri hayata geçirebilirsiniz :) Yapmak isteyenlere şimdiden kolay gelsin.Ben çoğunu deneyeceğim ve sizinle paylaşacağım.

2 yorum:

  1. Mumluk olayına bayıldım. Daha dekoratif cam kavanozlar oluyor bunu yaz akşamları balkon keyfi için değerlendireceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Ay kavanozlara bayıldımmmmm!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)