26 Haziran 2012 Salı

Muussmutluuu :)


Öğrencilik her ne kadar sonradan özlense ve güzel anılarla dolu olsada insan bir an önce amacına ulaşıp hayata devam etmek istiyor.Kurulu eğitim düzeninde yıllardır uğraşıp duruyoruz...Çok tercih dışı durumlarla alakasız bir bölümde okumak zorunda kaldım.Şimdilerde iş kolu gayet genişledi o ayrı.Hedeflerimi her zaman yüksek tutup elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım.Çünkü ; küçük yaşlarda çalışmaya başladığımdan olsa gerek , iyi bir yerlere gelmek için bulunduğumuz ülkede ya sağlam bir diploma ya da torpil gerektiğine şahit oldum...Ön lisans okuduğumdan hem çalışıp hem okuyanlar grubuna dahil olup aöf'ne geçiş yaptım.Aranızda bilenler var ve bana diledikleri şanslar sayesinde bir üst sınıfa geçmeye hak kazandım :) Artık son sınıfım.Sene sonunda ingilizce kursu ayarlamayı düşünüyorum.Umarım her dileğim yavaş yavaşta olsa böyle gerçek olur.Gerçekten hakkıyla bir yerlere gelip kariyer yapanları tebrik ediyorum.Ama torpille onun bunun hakkını yiyip para kazanan tüm insanlardan nefret ettiğimi bilmelerini isterim.
Mutlu kalın... :)

6 yorum:

  1. canim ins istedigin yerlere ulasirsin ama cok güclü ve akilli bir kizsin :) dualarim seninle :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. İnşallah tüm isteklerin tek tek güzelce gerçekleşir :) azim ettikten sonra her şey olur bence :) tabii torpil mevzusunu açmayalım en uyuz olduğum şeylerden biri :S :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bidüşün çok teşekkür ederim canım Allahlarından bulsunlar :)

      Sil
  3. herşey gönlünce olsun canım..dayın yoksa yandın derler ya,sitelere temizlikçi olarak kayıtlı olmak bile torpille bizler ne yapalım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)