13 Haziran 2012 Çarşamba

TOP 5'im


Derler ya herkes isminin anlamını taşırmış diye,ondan sanırım bu müzik bağımlılığım :) İşyerindekiler şarkı indirmekten internet hızını düşürüyorum diye bağlantı kablolarımı kesecekler az kaldı :)) Yine listemi düzenlemiş hem dinleyip hem çalışıyorken bu sıralar en çok dinlediklerimi paylaşmak istedim sizlerle.
Görseldende anlayacağınız gibi sıralamam genelde pop ağırlıklı.Slow olarak sadece Soner Sarıkabadayı var.

5-) Tarkan ft Ozan Çolakoğlu - Aşk Gitti Bizden : Top 5 listeme yeni katılan Tarkan 'Aşk Gitti Bizden' adlı parçasıyla bu yaz kuşkusuz yükselişe geçen şarkılardan olacak bence :) Gerçi 'İşim Olmaz' parçasının yeri bende her zaman ayrıdır bu da biline :P

4-) Gülşen ft Ozan Çolakoğlu - Seyredursun Aşk : Top 5 listemin 4. basamağında yer alan Gülşen her zamanki tarzıyla seslendirdiği 'Seyredursun Aşk' parçasıyla Tarkan'ın önüne geçiyor ;) Sanırım ben feat uzantılı tüm şarkıları seviyorum :))

3-) Ajda Pekkan - Ben Yanmışım : Ajda Pekkan'ın diğer şarkıları gibi 'Ben Yanmışım'da beğenimi kazandı.Hergün dinlediklerimin arasında çok seviyorumm.

2-) Soner Sarıkabadayı - Burada Biri Var : Zirve ortağı olarak listemin 2. sırasında yer alan Soner Sarıkabadayı bir akşam şans eseri dinlememle resmen kendine hayran bıraktı.Taa içten bir yerlere dokundu sözleriyle.Tavsiye ederim...

1-) Emir ft Gülşen - Sudan Sebep : Bu şarkının bende yeri ayrıdır.Kaç kez dinlediğimi ben bile bilmiyorum desem yeridir :) Yanlız ayrıntı olarak dikkatimi çekti.4 numarada Ozan Çolakoğlu Gülşen'e ft lik yaparken buradada Gülşen Emir'e ft lik yapmış ( ft lik kelimesini sözlüğe yeni kazandırdım,güzel oldu :D ) Aklıma aşçı uşağa,uşak bahçivana muhabbeti geldi :))

Bunların dışında baştan aşağı anlamsız sözler silsilesi olan Sinan Akçıl'ın seslendirdiği 'Fark Atıyor' , Bengü 'Son Nokta' , Simge ' Misafir' diğer dinlediklerimin arasında olanlar...

Önceden yaptığım Top 5 postuma buradan ulaşabilirsiniz ;)

Sizlerin Top 5'ini merak ediyorummm ???  Ne demişler ''Fikir fikirden üstündür'' :) Belki yeni keşiflerim olur...
Görüşürüz canlarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)