26 Ağustos 2011 Cuma

Ben Bu Aralar ...

Bloğumla çok ilgilenemiyorum.Geçen hafta izinli arkadaşın yerine bakmaktan,bu hafta biriken işleri yerine oturtmaktan nadir fırsat buluyorum.Fırsat bulduğumdada uyuşukluktan yazamıyorum.Ramazandan mıdır nedir olduğu yerde uyuyo bu hatun -.-

Şimdide 9 günlük tatil aklıma geldide gözüm açıldı biraz :P


Büyük ihtimalle İstanbul'dayım,Ailecek İstanbul dışına çıkmayı düşünüyorduk ama hepimizin izinleri ne yazık ki aynı değil...Ben bu 9 günlük tatilin ardından bir hafta daha çalışıp nihayet bir türlü gelmeyen tatilime çıkıyorum :) Artık bu hafta son eksiklerimi falan tamamlarım,zaten E'de tatil boyunca İstanbul'da olmayacak.Kaldık yine tek başımıza.Sıkıntıdan baklavalar,dolmalar yiyip tatil öncesi göbek yapcam gibi görünüyor :P
Günler çok monoton devam edip gidiyor.Aöf bütlerimde yaklaştı,hiiç mi hiç çalışasım gelmiyor.Geçemeyince dank eder Türk milletinin huyu bu sanırım :) Tatilden sonra yenilenip bol bol post yapmak istiyorum.Merak edenlere çoook teşekkürler !

Bu arada tüm müslüman aleminin kadir gecesi mübarek olsun,dualarımız kabul olsun.

***


Bu da B.V'den yeni ezginin günlüğü =) İşte gerçek yüzüm :P Teşekkürler B.V :D

Herkese iyi,mutlu tatilleerr,hoşçakalınn :*)


3 yorum:

  1. Oooo süpermiş Ezgi, 9 günlük tatil, daha ne olsun canım :)
    İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. Ezgiiiimmmm bu gece korkulu rüya görürsem bil ki nedeni sensin canım amaneyyyyy :)

    YanıtlaSil
  3. sevdacım sağol canımm :)

    Nonikimmm :) Oy kıyamammm ablamm benimm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)