11 Ağustos 2011 Perşembe

Koleston - Yoğun Renk Veren Köpük Saç Boya

Geçenlerde odamdayken içerden TV den duydum reklamını.'Nee köpük mü ? ' modunda bakmaya gittim.Sonuna yetiştim.Araştırırım dedim kendi kendime.Çünkü köpük olması nedense uygulaması çok kolaymış fikrini uyandırdı bende.Bugün netten kullanıcı yorumlarına baktım,gayet memnun kalınmış.



Teknik olarak incelemek gerekirse , amaç boyanın saçın her yanına eşit ve kolay bir şekilde yayılmasını sağlamakmış.Klasik boyalara göre yapısından dolayı kullanımı daha kolaymış.Özel tasarlanan ambalajı köpük seviyesinin kontrol edilmesini ve en baştan bitime kadar olan sürede köpük seviyesinin aynı kalmasını sağlıyormuş.Yoğun yapısı nedeniyle beyaz saçları tamamen kapatıyor ve renk 2 aya kadar kalıcı oluyormuş.Vaad ettiklerini gerçekten gerçekleştiriyorsa işimiz kolaylaştı demektir :) En azından acil anlarda yardıma yetişecek bir ürün olduğunuy düşünüyorum.Piyasada şuan 18 ayrı rengi mevcutmuş.

Bir ara deneyip deneyimimi sizlerle paylaşırım :)

1 yorum:

  1. köpük formunda olması bence çok avantaj sağlayacak.

    diğer şekilde bir kişinin yardımı olmadan boyamak mümkün olmuyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)