2 Ağustos 2011 Salı

SKY AİRLİNES ' ı ŞİDDETLE KINIYORUM !!!!!!!!


Herkese merhabalar.Biliyorsunuz uzun zamandır tatil planları yaptığımı.Daha bir ay olmasına rağmen ben yavaş yavaş herşeyimi tamamlamıştım,günü bekliyordum.Bugün şans eseri gazete okurken Sky Airlines firmasının yarından itibaren iç hat uçuşlarında çalışmayacaklarını,3 ağustostan sonra bilet sahibi olan müşterilerini hiç bir şekilde mağdur etmeyeceklerini,Anadolu Jet firmasıyla uçuşlarını gerçekleştireceklerini belirten uzun bir kamuoyu açıklaması yapmışlar.Ben hiç bir şeyin ters gitmemesi için sky ın müşteri hizmetlerini aradım,2 saat boyunca düşüremedim.Anadolu Jet arada olduğundan onları arayıp bilgi almak istedim ancak onların haberleri bile yok (!) 2 saat inat ettim ve düşürdüm.Biletlerin hepsini iptal ettim.Bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmişler ama Anadolu Jetten ayarladıkları biletlerin saati piyango,ne çıkarsa bahtına tarzında konuştular ! Mübarek ramazan günü ağzıma ne geldiyse saydım.Bu kadar basit,müşterilerini mağdur eden,kalitesiz bir firma olamaz.Üstelik gazetede okumamış olsam belki çok geç haberim olacaktı ve bilet bulma imkanım kalmayacaktı ! Düşündükçe hıncım artıyor.Artık dış hatlarda çalışmalarına devam edecek olan Sky'ı siz siz olun asla tercih etmeyin.Malum kalitesiz bu firma bilinciyle ne yapacakları hiç belli olmaz !

Sevgiler
ezginin günlüğü*

4 yorum:

  1. Hay Allah üzüldüm canım, ben Sky Airlines'ı ilk kez senden duyuyorum, hayatta da tercih etmem!
    Ben genelde Anadolu Jet ile uçuyorum, temiz ve güvenli, THY'ye ait sonuçta hizmet kalitesi belli, ayrıca güven benim için çok önemli, içim rahat seyahat etmek istiyorum. Senin de Anadolu Jet'le uçman bu bakımdan rahatlattı beni tatlısı, şimdiden hayırlı yolculuklar diliyorum...
    Hadi şimdi güzel şeylerden konuşalım, tatil nereye bakiyim ;)

    YanıtlaSil
  2. canım çok üzüldüm. allahtan erken farketmişsin

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun kuzucum, ama bak erkenden farketmişsin, iyi olmuş. Ben de Sky'ı hiç tercih etmiyorum, Anadolu Jet hadi bulamadın Pegasus.
    Hem bence hayatta bazı şeyler işaret, senin erken farketmen tatilinin iyi geçeceğine işaret ediyor. Nasıl gidiyor tatil hazırlıkları?

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü3 Ağustos 2011 17:53

    Nonimm , Zaten bu yıl başında iç hatlarda çalışmaya başlamış,yapamayınca bugün itibariylede durdurmuş! Bu da bana ders oldu,bir dahakine iyice araştırırım.Teşekkür ederim güzel dileklerin için,tatil Antalya-Konyaaltı :)

    Tubitoşum , Evet bitanem gerçekten o büyük şans oldu benim için...

    Sevdoşum , Çok teşekkür ederim ! Umarım dediğin gibi olur çok heyecanlıyım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)