22 Ağustos 2011 Pazartesi

Suratsız İnsanların Suratını Dağıtasım Var !


Başlıktan dolayı şiddet yanlısı bir ezginin günlüğü olduğumu düşünürsünüz belki ama hakedene müstehak gerçekten ! Bugün pazartesi.Çoğumuzun hiçte hoşlanmadığı gibi.Motivemi en üst düzeyde tutacak şeyleri düşünüyorum.Beklediğim günleri hayal ediyorum falan.Anlayacağınız şu lanet pazartesi sendromu dedikleri şeyden en az hasarla yırtmak istiyorum.Ama illa ki çevrede bunu engelleyen varlıklar oluyor.Etrafımdaki suratsız insanlardan nefret ediyorum.Sanki haftasonunu benimle geçirmişte yolunda gitmeyen birşeyler olmuş :) Surat surat surat.Şu görseldeki şirin gerçekten şirin kalıyor :)

Ben çook güzel bir haftasonu geçirdim.Sevdiklerim yanımda,sağlığım yerinde,mutluyum.Bugünde 32 dişimi gösterip gülcem,inat değil mi :)

Bol kahkahalı,mutlu bir hafta diliyorum hepinize,suratsızlara inat hep gülün ;)
Sevgiler
ezginin günlüğü

6 yorum:

  1. Fazla da gülme öyle 32 diş. Aynı aptallar kıskanıp nazar falan da edebiliyorlar sonra! Kaynak: Kendim

    <3 <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten öyle oluyor. Sen mutluysan, seni kendi mutsuzluklarında boğmak isteyenler olabiliyor :/ Bence de boşverelim onları ve onlara inat kocaman gülümseyelim ;)

    Mutlu, huzurlu daha nice güzel haftalara Ezgicim!

    YanıtlaSil
  3. Aman onlar kendi mutsuzluklarında boğulsunlar, oysa hayat güzel, hep şükretmek lazım, bunu göremiyorlarsa çok zavallılar o zaman!
    Öperim güzel Ezgim, harika bir hafta olsun tüm somurtanlara inat ;)
    Mucukkkk!

    YanıtlaSil
  4. en iyisini yaparsın tatlım, herşeye inat gülmek lazım ne kadar canımızı sıkan somurtkan şirinler olsada.. :)

    YanıtlaSil
  5. ezginin günlüğü22 Ağustos 2011 13:45

    Nana , Nazar eden nazara gelsin :D

    Senorita , Çok haklısın tatlım,hep gülelimm :)

    Nonim , Aynen bitanem bende hem paylaşmak hem eğlenmek adına yazdım bu postu,sende hep gül tatlım Nonimm :)

    cecilia , Somurtkan şirin onlardan şirin değil mi :) Öpüyorum seni kocamann :*)

    YanıtlaSil
  6. Suratsızların suratına dağıtmaya +99999999
    Güler yüz bile sadaka iken bunu bile esirgiyorlar.
    Acılar içinde kalsınlar da o suratlarına yakışsın inşallah.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)