1 Ağustos 2011 Pazartesi

Yorgun Bitkin...


Hepinize merhabalar arkadaşlar.Bir kaç gündür bloğuma bakamıyorum.Zaten genelde haftasonları pek zamanım olmadığından böyle oluyor.Bu hafta sonu sevgilim gideceğinden dolayı cumartesi iş çıkışından sonra tüm gün onunlaydım.Şu ayrılıklar artık dayanılmaz oldu.Beklenen zamanlar inatla gelmiyor gibi...Akşam eve geldim ve uyudum.Pazar günü klasiği olarak öğlene yakın uyandım.Kahvaltı,ev içi işler falan derken saati 3 yaptık.Sonra dışarıya çıkalım dedik.Arkadaşımla Optimum a gittik.Her zaman olmasada güzel şeyler bulduğum oluyor.Tatil alışverişine yavaş yavaş başladım.Dün YKM den bikini aldım.Fotolamaya zamanım olmadı,leopar desenli straplez bir bikini.Watsons'tan Nivea-koruma+bronzlaştırıcılık sağlayan 20 faktörlü bir güneş kremi aldım.



Yanında yüz için kullanabileceğim promosyon kremide hediye ettiler.Aradığım üründü umarım işlev olarakta memnun kalırım.Kullanan var mı ?
Kremi aldıktan sonra gözüme ojeler ilişti.Flormar'ın supershıne serisinden 09 u aldım.Bunun için ayrı bir post yaparım.Kendisi bronz tende falan çok iyi duracağını düşündüğümden satın alındı...
Bunlardan sonra uzun zamandır gündemimde yer alan ayrı bir konu için TeknoSa ya gittim.Telefonların bulunduğu standta Samsung Galaxy S2 yi hemen buldum.İnceleme imkanım olmamıştı.İnceledikten sonra kesinlikle bu dedim ve bir kaç haftaya kadar alacaklarım arasında yer alacak :) Alışveriş turu bittikten sonra eve döndüm.Şu cumartesi pazar öyle çabuk bitiyor ki :( Saat 10 gibi sevgilimle buluştuk.Gitmeden önce son görüşmemiz.Bilirsiniz vedaların tadını...O an ne kadar mutluysam ayrıldıktan sonra resmen dayak yemiş gibi oluyorum.Canım hiç bir şey yapmak istemiyor.Geleceği günü düşünüyorum ama o uzun zamanı düşünmek içimi daraltıyor...Bu sabahta kalktım boğazlarım feci şekilde yanıyor.Başım patlıcak gibi ağrıyor.Üstüne pazartesi olmasıda eklenince ortaya böyle iç sıkıcı bir post çıktı.Lütfen kusura bakmayın.Burayada yazmazsam daha kötü olcam.

*Eğer sevdikleriniz yanınızdaysa kıymetini bilin.Şartlar ne kadar kötü olursa olsun onlar yokken o şartların varolması çokta anlamlı olmuyor.Her anımız yanyana geçmiş bir 2 senenin yanında , şimdi kısıtlı zamanlarımızın yanyana olduğu bir bugün bana çok acı veriyor...İlk görseldeki gibi belki aydınlık çok yakında ama benim ona yürümeye gerçekten halim yok bugünlerde...

Umarım güzel bir hafta geçirirsiniz.Buarada herkese hayırlı ramazanlar diliyorum...
Bu postun şarkısı olarak Tarkan-İncitanem ve Bora Duran-Duman Duman.Dinlemeniz tavsiye edilir.
Sevgiler
ezginin günlüğü*


6 yorum:

  1. Ezgi'cim, geçmiş olsun canım. İnşallah çabucak geçer. Sevdiceğinle de Allah kavuştursun ve aldıklarını da güle güle giy-kullan

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda hiç ayrılmamacasına bir araya gelin umarım tatlım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yavrum kıyamam sana :( inşallah zaman çabuk geçer..

    Bu arada güneş kremini kullandım, memnun kaldım ben.

    YanıtlaSil
  4. canım allah kavuştursun en yakın zamanda =( hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. canım benim çok geçmiş olsun benimde boğazım çok fena bu aralar:) en kısa zamanda kavuşursun inş sevgiline canım :) gülümse :)

    YanıtlaSil
  6. ezginin günlüğü3 Ağustos 2011 17:56

    Sevdacım , Çook teşekkür ederim.

    Aktuelmoda , Güzel dileklerin ve sen iyiki varsınız,eksik olma canım benim.

    Noram , İnşallah canım benim,sen beğendiysen sorun yok kafalar aynı :D Öperim kocaman

    Ebrucum , Geçmiş olsun sanada tatlım,inşallah teşekkür ederim tatlı arkadaşım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)