16 Temmuz 2011 Cumartesi

Ben Bu Hafta Sonu ...

Modundayım.Yarın DGS sınavına gircem.Bir sene önce mezun oldum,hemde güle oynaya kurtuldum diye :) Ama zaman geçtikçe,sorumluluklar artınca okulu o kadar özlemeye başladım ki gerçekten düşünüyorumda hayat ne kolaymış...Hem denemek adına hemde belki tutar modunda yarın DGS ye giriyorum :) Bakalım neler olacak ? Bugün ise iş çıkışımda Avrupa yakasına geçmeyi planlıyorum yine.Yarın sınav çıkışı çok sevdiğim bir ablamız bize davetli,ev oturmalarını özlemişken bu çok yerinde oldu ! :) Sonra yine iş 6 gün boyunca.Ama bu hafta mutluyum çünkü ; aşkımcımmm geliyor :) Kısa bir sürede olsa onu görmek beni mutlu etmeye yetiyor.Gördüğünüz gibi ertesi gün sınavı olcak gibi bir hali olmayan bir leylayım yine :) Hepinizee güzel haftasonları diliyorummm :*)
Sevgiler
ezginin günlüğü

6 yorum:

  1. başarılar canım en güzeli sınav öncesi stres atmak bol bol eğlen =)

    YanıtlaSil
  2. Ezgi'cim, başarılar, iyi şanslar canım :)
    İyi haftasonları şimdiden, bu arada o gün düşürdüm ya tel.imin beyni bulandı bi çalışıyor bi çalışmıyor, msj atamadım dün sana bilg. :)

    YanıtlaSil
  3. bende gircem dgs ye :) ama o sınav moduna bi giremedim gitti. :D

    YanıtlaSil
  4. tatlım yazın sınava girmek çok sıkıcı ama olsun umarım iyi geçmiştir

    YanıtlaSil
  5. Geleneksel sorumuzu yöneltelim o zaman : Nasıl geçti? Umarım çok çok güzel geçmiştir!! ;)

    YanıtlaSil
  6. ezginin günlüğü19 Temmuz 2011 09:04

    Hepinize çook teşekkür ederim canlarım :) Sınavım iyi geçti,şimdi sonuçları bekliyorumm :) Kocaman öpüyorum sizleri..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)