6 Temmuz 2011 Çarşamba

BERRA'm

Benim küçük bi pıtırcığım var :) Aramıza 13 seneden sonra katılmış bir pıtırcık.Evimizin neşesi,miniği,herşeyi :) Kendisi kardeşimden çok çocuğum gibidir.Doğduğu günden itibaren her haline şahit oldum.Doğduktan sonra hastaneden eve ilk girişi benim kucağımda oldu :) O kadar çok şey anlatabilirim ki onun hakkında,anneliği onunla resmen tatmış oldum desem yeridir :) Bir keresinde annemin işi olduğundan bakması bana kalmıştı.Daha bir aylık falandı.O gün herşey yolunda giderken birden bir ağlamaya başlamıştı.Bütün apartmanı ayağa kaldırmıştı :) Ne yaptıysam susturamamıştım,oturup bende ağlamaya başlamıştım.Şimdi ona bunları anlatınca gülüyor,ben hayaa bebekim diyor :) Gerçektende evimizin bebeği olarak kalacak hep o.Berra bu sene anaokuluna başlayacak.Etrafında okul muhabbetleri olduğu için bu aralar herşeyi öğrenme çabasında :) Önceki akşam ortanca kardeşim Büşra'yla ingilizce konuşmaya çalışırken Berra geldi.Meraklı meraklı bizi dinliyor.En sonunda muhabbete katıldı.Bize ilgilendiği kelimeleri soruyor.-Kayem (kalem:)nedemek,bebek nedemek,şekey nedemek :) Hepsini cevapladık.Bizde sana soralım Berra dedik.Kabul etti :) Sıranın ingilizcesi ne demek dedik,okulla alakalı diye :) Düşündü,düşündü en sonunda dediki , ''mayketleyde alışveyiş yapınca payayı veymek için bekliyoyuz ya,ona sıra denir :D:D Biz koptuk haliyle :D


Bilmişim benim bitanem iyiki varsınnn :)


Her sabah uyanınca bana annemin telefonundan fıjgkjgdlkfdlklşkfkgkreoıe diye mesaj atar :) Konuşmak istiyorum anlamında.Bende arar neşelenirim :) Hala uyuyor bıcırıkım -.-
Seni çok seviyoruzzz pıtırcıkım,belloşkamm :)

8 yorum:

  1. Oyyy şu güzelliğe bakın hele! Ablasına çekmiş güzellikte ;) Ne şanslısın canım ben de çok isterdim bir kardeşimin olmasını, Berra'yı kocaman öpüyorum sımsıkı kucaklıyorum buradan ;)

    YanıtlaSil
  2. Allah bahtını güzel etsin tatlım

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne güzel birşeymiş BErra yaa, Ezgi'cim sana da çok benziyor. Maşallah ona, Allah nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü7 Temmuz 2011 11:23

    Nonim ; Bende hep ablam olsun istemiştim :)

    Stil Direktörü ; Amin,teşekkürler canım benim.

    Sevda ; Hepimizin karışımı bu bıcırık :) Amin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlıymış ama diğer çocuklara göre daha sakin sanki inşallah bizimde osmanla böyle bir çocuğumuz olur yaaaa

      Sil
  5. ne güzel ya küçük kardeşi olanlara özenirim hep =) maşallah fıstık çok tatlı =)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlıymış maşallah, baya yaş farkı varmış aranızda, bende isterdim böyle küçük bi kardeşim olsun artık anneliğime kaldı bebek sevmeleri nasipse kısmetse :)

    YanıtlaSil
  7. 41 kere maşallah, çok tatlııı!! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)