14 Temmuz 2011 Perşembe

Sevdanın Dünyası & Ezginin Günlüğü Buluşması :)


Dün akşam iş çıkışıma yakın günlük rutin işlerime devam ederken Sevda'cım aradı.Kısada olsa bir görüşme ayarlayabilir miyiz diye sordu tatlım benim :) Dün biliyorsunuz ki doğum günüydü.Bende hem bu yüzden hemde kendisini çok görmek istediğim için tabiki kabul ettim :P İşyerimden aldı beni kibar ve düşünceli -ve çok süslü ! - arkadaşım :) İkimizede uyan ortak bir noktada oturup bir şeyler içtik,kısada olsa güldük,eğlendik.Sağ arkadaki Sevda,sol öndeki Özge ve yanındaki ise Reyhan.Hiç plansız,birden ortaya çıkan bu buluşmayla onlarlada tanışmış oldum :) Sanırım artık sık sık tekrarlanacak :)

Sevdacım iyiki tanışmışızz,seni çok seviyorummm :*)

1 yorum:

  1. Canım, ben de seni çok seviyorum.
    Yine görüşcez tabi ki :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)