16 Temmuz 2011 Cumartesi

Tatile 55 Gün Kalaa :)


Şu görseli görünce o kadar doğruladım ki ancak bu kadar doğru ifade edebilirdi halimi :) Bu sene tatil benim için hayalden öte değildi.İşe giriş tarihim eylül-2010 olduğundan bir senemi doldurduktan sonra izin hakkım oluyordu ve ben bu yüzden rezervasyon işlerine hiiç girmedim.Sadece tatil serüvenlerini bir güzel yayınlayan arkadaşlarımı takip etmekle yetinip seneye yazın hayalini kuruyordum.Amaa bi mucize oldu bu postumda azıcık ucundan bahsetmiştim :) Nasıl mı oldu ? Antalya-Konyaaltı'ndaki arkadaşım beni yazlığına davet etti :) Rezervasyon yaptırmadığım için bütün umutlarımı kaybetmişken bu fikir beni tamamen tatil moduna sokmaya yetti :) Hemen muhasebeyle görüşüp izin hakkımı öğrendim.Normalde 14 iş günü ama benim aöf sınavlarım (!),hastalanmalarım falan falan 8 iş gününe düşürmüş iznimi.Olsuun dedim buna da şükür :) 11eylül öğleden sonrası için biletimi aldım bilee :) Evet başlıktada gördüğünüz gibi gün sayıyorum.Deniz,güneş,teknolojiden,maillerden,İstanbul'dan uzakta geçireceğim bu 8 günü düşünmek bile ben rahatlatmaya yetiyor :) Yavaştan alışverişlere başladım.Yanlız bahsetmişken fikirlerinizi alayım.Benim tenim güneşte resmen mahvoluyor.Önce kızarıklık,sonra su toplama ve soyulma falan her denize gidişimde geriliyorum.Hem bronzlaşmak istiyorum hem yüksek koruma faktörleri ürünler kullandığımdan istediğim gibi bronzlaşamıyorum :( Sizden isteğim hem koruyucu hem bronzlaştırıcı özellikte bildiğiniz bir ürün var mı ( buğday tenliyim )? Ve tatil tüyoları istiyorummm :) Ben her ayrıntıyı düşünsemde işimi kolaylaştıracak eşyalar,ürünler paylaşımlarınızı bekliyorum :) Bu arada Antalya eylüldede sıcak olur diye tahmin ediyoruzz,doğru mu tahmin ediyoruz ?

Yaklaşık 2 ay sonra bol fotolu,bronz postları sizlere aktarmayı sabırsızlıkla bekliyoruuum :)
Sevgiler
ezginin günlüğü

6 yorum:

  1. canım iyi tatiller iyi eğlenceler şimdiden ;)

    YanıtlaSil
  2. bende bu resimdeki gibi mi yapsam tatilimi? :)

    YanıtlaSil
  3. Sayılı gün çabuk geçermiş, bir bakmışsın gelmiş o büyük gün :) Antalya Eylül de sıcak olur mutlaka, cayır cayır olmaz ama şanslısın :) Tiril tiril elbiseler var t-box da koton da, tatil de çok iyi oluyor. Yüksek faktörle bir kaç gün yanıp sonra hızlı bronzlaştırıcıları kullanabilirsin
    Bi ara buluşalım ben sana tüyolarımı yüz yüze veririm ;)

    YanıtlaSil
  4. eylüle ne kaldı canım ramazan falan derken gçer günler hemen o tarihlerde bende antalyaya gidebilirim henüz net değil ama. Esmer misin beyaz tenli mi ona göre krem önereceğim :))

    YanıtlaSil
  5. İstanbul'un o boğucu havasından birazda olsa uzak olmak mükemmel. 8 gün diye üzülme.Her günün tadını doyasıya çıkardın mı bu iş tamamdır ;)

    YanıtlaSil
  6. ezginin günlüğü19 Temmuz 2011 09:06

    Tubitoşummm , teşekkür ederim bitanemm :)

    Lütfi , fırsatın yoksa yapacak bir şey yok gayet ideal ofis için :)

    BonBonum , bende öyle teselli ediyorum kendimi,belki karşılaşırız orda canım BonBonum :) Ben buğday tenliyim canım:*)

    Senoritacım , Üzülmüyorum hiç yeterde artar hiç yoktan iyidir :) Umarım güzel geçer çok teşekkür ederim ! Sevgiler bitanem...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)