11 Temmuz 2011 Pazartesi

Güzelll haftasonuuuum :)

Selammm :) Birkaç gündür sesim soluğum çıkmıyor farkındayım.Nedeni evdeki pc mde post yapmanın tam bir işkence olmasından ötürüdür (!) Pc den ötürü yaniii :D Ama pc min bozuk olması 2 günümün süper ötesi geçtiği gerçeğini değiştiremez canlarım.Bugünün pazartesi olması bile beni mutsuz etmiyor şuan :) Cumartesi birkaç işim için karşıya geçme planım vardı.Cumartesileri yarım gün çalıştığım için öğleden sonramı değerlendiriyorum çoğunlukla.Değişiklik olsun diye iş çıkışı iş arkadaşlarımla yemeğe gittim.


Öğle yemeğimizi yedik,bol bol güldük.İnsan arada böyle şeylere ihtiyaç duyuyor.Uzun zamandır süregelen monoton günlere göre güzel bir değişiklik olmuş oldu.

-bu tatlışkaya yolda rastladık hemen fotoğrafını çektim.Güneşin altında mayışmıştı :)-

Sonra akşamüstüne doğru karşıya geçtim ve anlaştığımız gibi diğer arkadaşlarımla Cevahir'de buluştuk.Söz etmiştim birkaç post önce,alışveriş yapacağıma dair.Birkaç blogda okumuştum cidden beklediğim çeşitliliği bulamadım bu kez.Çok bir şey alamadım ama aldıklarımda tamamen arayıp bulduğum şeyler oldu ;)

-Temsili Kare :)-

Bunlarla ilgili postları ilerleyen günlerde kombinlerde göreceksinizzz =)
Eve döndüğümde epey geç olmuştu direk uyudum.Pazar günü güzel bir kahvaltının ardından evdeki işlerimi -her hafta dolabımı toplama takıntım var :) - hallettim.
Biraz TV,biraz kitaplar vs derken güneşin geçmesini beklediğim saat geldi,kendimi dışarıya attım.Kadıköy'e gittim,uzun zamandır uğramıyordum.Birkaç post önce güzel fikirlerinizi aldığım parfüm için yola koyuldum :P Yorumlardaki bütün önerilerinize tek tek baktım.İyiki varlar dedim o an,çok güzel bir duygu tekrar çok teşekkür ederim hepinize,iyiki varsınız :*) Tercihim canım Seda'mın önerisi olan miss cherry dior'dan yana oldu.Bitaneemm çok teşekkür ederim sanaa :) Buarada kendisini ziyaret etmenizde fayda var,eminim bloğundan ayrılamıcaksınız ;) Kadıköy'dede birkaç parça alışverişimden sonra eve döndüm ve haftasonumu olabildiğince güzel tamamladım :) Herkese iyi haftalar diliyorum.Sizi çook seviyorum :)
ezginin günlüğü*

2 yorum:

  1. Dolu dolu bir haftasonu olmuş Ezgi'cim, ne güzel olmuş. Ben hala aldıklarını merakla beklemekteyim :)

    YanıtlaSil
  2. :) Sevdacım yavaş yavaş kombinlerde bahsediyorum canım,zaten çok bir şey bulamadım :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)