28 Temmuz 2011 Perşembe

Ezgi Durumları


Günaydın arkadaşlar.İşlerin yoğunluğundan bloğumla çok fazla ilgilenemiyorum ama rutin izlediklerimi izlemeye devam ediyorum :) Şimdi fırsat bulmuşken bu haftaya bakmak istedim genel olarak.Ben mi doyumsuzum şartlar mı gerçekten kötü bilemiyorum valla.

-Bütün nemlendirici ürün satan firmalar bilmeli ki en iyi nemlendirici İstanbul ! Kışın yaz gelsin diyen ben bu sıcaklarda gerçekten isyan ediyorum :/

-Sıcaklarda kahvelerin önünü istila eden bütün adamlara buradan kadınların tren olmadığını duyurmak istiyorum (!)

-Bir türlü uzamayan,saçlarımı topladığımda illa ki çıkıp parazit yapan sol perçemime sevgilerimi gönderiyorum.

-Bozuk dolma gönderen yemek firmasına tazminat açıp aldığım parayla mini almayı hayal ediyorum :)

-Tatile ulaşmak için saydığım ve bir türlü geçmeyen günlere saydırıyorum.

-En ucuz etiketi büyütüp reyona koyan ama gidip baktığımızda o fiyatta bir şey bulamadığımız ismi lazım değil mağazaları artık 'yemezler güzelim' diyip protesto ediyorum.

-Alnımda gün geçtikçe büyüyen et ben'i için ayrı bir kimlik çıkartmayı düşünüyorum.

-Cep telefonu çaldığında dıtdırıdıtdırıdıtdırı diye coşan hoparlörüme gıcık oluyorum.


:) İşte haftamın özeti.Sanırım yeterli...



Sevgiler
ezginin günlüğü*

3 yorum:

  1. Ezgi'cim haftanın özetini çok güzel yapmıssın. okurken çok eğlendim. Alışveriş konusuna katılıyorum insanı fıtık ediyorlar:)yalan yanlış fiyatlarla.
    Çok öptüm canım seni:)

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. "Bütün nemlendirici ürün satan firmalar bilmeli ki en iyi nemlendirici İstanbul !" çok güldüm buna :)

    YanıtlaSil
  3. ezginin günlüğü30 Temmuz 2011 08:51

    Ayça'm :) beğenmene çok sevindimm,bende seni öpüyorum bitanemm :)

    Karolina ; thank you my sweet friend :)

    Nora ; O cümleyi yazdıktan sonra bende güldüm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)