18 Temmuz 2011 Pazartesi

Haftasonu & Deneme-Yanılma

Herkesee günaydııınlar efendim :) Yoğun bir haftasonunun ardından yine iş başının verdiği o bilindik duyguyla karşınızdayım.Haftasonum gerçekten yoğundu.Cumartesi iş çıkışımda karşıya geçtim bir kaç işim vardı onları hallettim.Akşam üstü eve döndüm.Bizimkilerinde dışarda olmasını fırsat bilerek biraz kafa dinledim :) Ertesi gün gireceğim sınav için son sorularımı çözdüm.Gece yarısından sonra uyumuşum.Pazar günü erkenden kalkıp sınav modunda gireceğim okula gittim.Yanlız belirtmeliyim ki Ösym'nin her sınavda yaptığı gibi ikamet adresimden een alakasız yere vermesinden nefret e-di-yo-rum ! Bulunduğum yerde bir dünya okul varken hiç bilmediğim,gitmediğim bir yere gitmek beni çook gıcık ediyor.Neyse bunuda atlattık sonuç olarak.Nasıl geçti derseniz ; Türkçe'm her zamanki gibi çok iyiydi.80 üstünden 70 netim var.Matematik -hayatımı mahveden bela- 80 üstünden 30 falan en fazla.Eğer şansım gülerse istediğim bölüme yerleşebilirim bir umut...Sınav çıkışı direk eve gittim.İş yerimden ablalarımı davet etmiştim.Canım annem sağolsun çok uğraştı benim için ve misafirlerimizi çok güzel ağırladık :) Bol kahkahalı güzel bir gündü.Akşam tabi ben yorgunluktan ölmek üzereydim.Pazar günleri erken kalkınca haftasonu benim için önemini yitiriyor resmen :) Çokta memnuniyetsizim hee :D
Başlıkta deneme-yanılma dediğim kısma gelelim.Önceden sizlere makyaj malzemelerim hakkında bir post hazırlamıştım.O postta rimelimdende bahsetmiştim.

Avon Extra Lasting rimelden o zamanda memnun olmadığımı söylemiştim.Şimdi sonuna geldim ve bir haftadır kullanmadığım halde birbirine yapışmış ve çoğu dökülmüş kirpiklere sahibim :S Güzelim kirpiklerim mahvoldu.Avon iyice yolundan saptı.Rimel çöpü boyladıktan sonra önerileriniz Maybelline yönünde olduğundan almaya gittim.Mor olandan alacaktım ama son çıkanı önerdi satıcısı.


Denedim beğendim.Ucuda istediğim gibi hacim ve kıvrım sağlıyor.Ambalajıda çok hoşuma gitti.Pazarlamada ambalaj epey önemli :) Şuan için çok memnunum.Tek silişte çıkıyor,uğraştırmıyor.Biraz daha kullandıktan sonra bir daha alır mıyım sizinle paylaşırım ;)

Avon'un diğer saçmalığı ise Advance Technıques damage repair-Onarma teknolojisi içeren durulanmayan bakım kremi.
Vaadettiklerine bakılırsa 3boyutlu onarım-%91'e varan oranda onarım-saç kırılmalarında 10 kata kadar azalma.Gelin görün ki bunların hiiç birini gerçekleştirmiyor.Bu vaadleri 3boyutlu mahvetme-%91e varan kuruluk-saç kırılmalarında 10 kata kadar artma olarak değiştirsek yeri olur!Deneme boyunu kullandım,almadan.İyikide kullanmışım.Düşünenler varsa asla diyorum ;)
 Avon ürünlerinin aksine memnun kaldığım bir üründen daha bahsetmek istiyorum.Watsons cream duş jeli.


Ben kokusuna vuruldum resmen.Çilekliyi tercih ediyorum.Kavunlu,gül kokulu ve bir kaç çeşidi daha mevcut.Fiyatı en son 6,90'dı.1lt ve kremli içeriği sayesinde cildinizde yumuşaklık sağlıyor.Sırf kokusu için bile tercih edilebilir,bu kadar diyorum ;)
Çok konuştum :P Hepinize güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler
ezginin günlüğü*

4 yorum:

  1. ay canım ya bende kirpiklerime çok düşkünümdür! avondan meybillinden uzak dur derim döküyorlar en azından bende öyle oldu.max factor her anlamda çok başarılı hem dolgunluk hem uzatma hemde dökme yapmıyor.çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık öpüyorum=) pozitif enerji yolluoyorum=)=)

    YanıtlaSil
  2. ezginin günlüğü18 Temmuz 2011 16:23

    coco-jelly ; Kirpikler çok önemli gerçekten ve mahvolduğu için çok üzgünüm şu sıralar :( Bu bitince onuda denerim.Çok teşekkür ederim önerin için tatlım benim.Bende sana kocaman öpücüklerimi yolluyorumm canımm

    p.s : Senin kaş göz hepsi harika ;)

    YanıtlaSil
  3. 2. resimdeki rimeli 6 ay kullandım yurtdışında. türkiyeye gelince 2.yi tekrar aldım. hem fiyat olarak uygun hemde çok güzel ayırıyor kirpiklerimi:)

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü20 Temmuz 2011 11:24

    Swift as Desire Bloğuma hoşgeldin.Bende şuan için memnunum :) Dediğin gibi uygun ve işlevi iyi :) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)