14 Temmuz 2011 Perşembe

Bugün Ne Giydim ?

Haftasonuna yaklaştığımız vakit bende rahat giyinme halleri başgösterir,sporlaşırım falan :) Bugünde aynen öyle oldu.İndirimden aldığım sandaletlerim çok rahat o yüzden epey süre kombinlerimi süsleme olasılığı çok yüksek :)


Colourr block akımına uyup kırmızı pantolonumu ve uygun bir tişörtümü tercih ettim.


Çantam Bershka'dan.Önceki kombinlerimden bilirsiniz.Kolyem canım Nonimin hediyesi :)



Haftasonuna yaklaşmanın verdiği mutluluk yüzümde :)

Fotoğraflar tabiki çook amatörce yine...Ve ben bunu çok takmaya başladım bu aralar.En kısa zamanda fotoğraf makinası almayı planlıyorum. Buarada dün blog arkadaşım Sevda'yla buluştukkk :) Çook eğlendik.Fotoğraflara ulaşır ulaşmaz bir post sözüm olsun ;)
Sevgiler
ezginin günlüğü*

5 yorum:

  1. Canım, çok şıksın, kırmızı pantalonla yakıyorsun :)
    Fotoğraflar e-mail adresinde. Benim postum yayında, ama fotolarla oynadığım için sana orjinalleri gönderdim :)
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. kırmızı pantolon kahve ve beyazla çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  3. kırmızı kahve uyumunu çok sevdim canım :))

    YanıtlaSil
  4. çantan çok hoşmuş tatlım, kırmızı pantalona dicek lafım yok zaten, onla yapılan kombinlere bayılıyorummmm :)

    YanıtlaSil
  5. kırmızı pantolon çok yakışmış canım bolca kırmızı pantolonlu kombinler bekliyoruz :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)