3 Temmuz 2011 Pazar

Cumartesi Keyfi

Selamm ;) Bu post bir pazar miskinliği ile yazılmaktadır :) Uzun zamandır işle ev arasında gidip gelmekten sıkılmıştım.9aydır çalışıyorum ve sadece pazar günlerim var bana ait.Zaman geçtikçe işler birikiyor.Bir şekilde sürüp gidiyor bu monotonluk...Dünde arkadaşım davet edince hayır demedim doğal olarak :D Cips-kola-film partilerini çok özlüyorum.Üniversite yılları gibisi yok inanın.O özgürlük,rahatlık,daha az sorumluluk hissi falan misti miss.Dün akşam geldim Canan'ıma :) Herzamanki gibi market-film alışverişimizi tamamlayıp eve döndük.Film seçmeden önce uzunca bir araştırma yaparız :) Seçimlerimizse genelde gerilim ve korku üzerine dayalıdır.E bir gece uyuyamak ve garipten sesler duymak filmlerden sonraki rutin şeyler arasındadır :) Dün gece için tercihimiz '127 saat' filminden yana oldu.Netteki yorumlara falan bakınca izlenilesi bir film olduğunu düşündük zaten.






Konusu ise nette şöyle ''Dağcı Aron Ralston'un başından geçenlerin gerçek hikayesi...

Genç bir dağcı olan Aron, Utah yakınlarında büyük bir kaya parçasının arasına sıkışır. Hayatı için bir çeşit tuzağa dönüşen bu olayda Aron, soğukkanlı olması gereken şoke edici bir çözüm yolu bulur.''

Saat 2 gibi herkesin yatmasını bekledik ve her zamanki gibi benim uykumun önüne geçmek için ışığı kapatmadık :) ( Ben çalışan bir hatunum yoruluyorum huhh  :P ) En başta uykum vardı ama inanın öyle sahneler vardı ki gözlerim cin gibiydi :D Sahnelerini ve akıl almaz,içinde bulunmadan anlaşılmayacak bir durumu konu alan bu filmi beğendim.Öneririm ;) Sizinde korku ve gerilim üzerine önerileriniz var mııııı :) ?

9 yorum:

  1. benim de çoksevdiğim ve çok etkilendiği bir film bu, izlemediysen eğer into the wild'ı öneririm :)

    YanıtlaSil
  2. izlemiştim ben de bunu sinemada,sevgili sevgilim ve en yakın arkadaşıyla birlikte gitmiştik,sürekli kendi aralarında bıt bıt konusmaları yuzunden sinir olmuştum başıma ağrılar girmişti :)))

    YanıtlaSil
  3. bu filmi sevdiysen into the wild'ı da seversin bence ama bu kadar gerilim yok ondaa =)

    YanıtlaSil
  4. Ezgi'cik ben korku hiçç sevmem, gerilim de beni gerdiği için tercih etmiyorum :D Senin de dediğin gibi gece uyuyamamak falan gibi riskleri var, alamıyorum o riskleri ben :)

    YanıtlaSil
  5. insan sinir krizi geçirip geçirdikçede merak edip izleyesi geliyor yahu =)) bende izledim sevdim kuzum transformars a gittim dün tavsiye eder öperimmmmm mucxxx

    YanıtlaSil
  6. ezginin günlüğü4 Temmuz 2011 09:05

    pia ve alice ; İzlicem tatlılarım o filmi çook teşekkürler :)

    Mervem ; Bende gıcık oluyorum film izlerken sessiz olcak kardeşimmm,yanlız 'bıtbıt'a koptumm :D

    Sevdoşum ; Sende bize onlar dışında önerir misin ? İzleye izleye kalmadı zaten film :D

    YanıtlaSil
  7. ezginin günlüğü4 Temmuz 2011 09:06

    Sedamm ; Aynen bağımlılık yapıyor :P teşekkür ederim bebeğimm :) Öperim seni kocaman..
    ;)

    YanıtlaSil
  8. canim sirf bu filmideki görüntüleri hafizamdan silemem diye bakmiyorum, merak ediyorum ama cok...ben cok korkak biriyim ya : (

    YanıtlaSil
  9. Korku gerilim filmleri pek ilgimi cekmesede senin güzel bir gün gecirmis olmana sevindim canim ben daha cok komedi izlemeyi tercih ediyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)