20 Temmuz 2011 Çarşamba

Geldi Bahar Ayları Gevşer Gönül Yayları :)

Günaydıın arkadaşlaaar :) Bu postumu 2 haftadır falan magazin gündeminde dönen evlilik-flört haberleri için hazırlamak istedim.Nereye baksam bir evlilik,flört görüyorum.Yaz ayları benimde olduğu gibi çoğunluğun favorisi demekki :) Başlıkta bahar ayları desekte kafiye o :) ' Haziran Temmuz biz evleniyoruz-biz flört ediyoruz ' olarak değiştiriyorum hihii :) İlk olarak önceliği Ceyda Ateş-Tan Taşçı çiftine vermek istiyorum.Ben Tan hayranıyım ve hep düşünürdüm bu çocuğun adı bunca yıldır nasıl birisiyle anılmaz,herşeyi 4 4lük nasıl sevgilisi olmaz diye.Sonunda soru işaretlerime cevabı gönderdi kendisi. 


Adını Feriha Koydum'un Handesi Ceyda Ateş'in adı Tan'la anılıyordu.Bu dedikoduları yakın arkadaşlarının düğünlerinde doğruladılar.Bakalım onların rekoru kaç gün/ay/yıl olacak ? :)

Diğer çiftimiz hep yanyana görmeye alışkın olduğumuz Kıvanç Tatlıtuğ ve Azra Akın.


Uzun yıllar birliktelikleri sürerken ayrılan çift araya giren yılları,kişileri tekrar geride bırakarak barıştıklarını duyurdular.Tam isabet olmuş,bence birbirlerine çok yakışıyorlar !

Son çiftimiz ise ünlü sunucu Vatan Şaşmaz ve müstakbel eşi Nurşen Kocayaş'a ait.


Çift haftasonu İngiltere'de hayatlarını birleştirip Amerika'ya balayına gitmişler.Onlara mutluluklar dileyerek bir postun daha sonuna geliyoruum :) 
Evlenen,nişanlanan,flörte başlayanlar varsaa mail atın ezginin günlüğü yayınlasın :P Herkese muupmutlu günler dilerim :)

Sevgiler
ezginin günlüğü*

4 yorum:

  1. Şu Ceyda Ateş iyi ki bir estetik yaptırdı utanmasa tamamen açacak he

    YanıtlaSil
  2. ezginin günlüğü20 Temmuz 2011 13:45

    Nora ; aynen bende farkettim :) Zaten Tan'la diye gıcık oluyorum,herşeyi gözüme batıyo :D

    YanıtlaSil
  3. Tan'la Ceyda'nın ilişkisinde reklam kokuları alıyorum ya, hayırlısı :)
    Azra ile Kıvanç çok yakışıyorlar
    Vatan'a diyecek yok, evlenmiş artık :) Mutluluklar dileyelim :)
    Darısı başımada mı desem? :)

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü20 Temmuz 2011 16:18

    Sevdoşum ; Tabiki darısı başınaaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)