7 Temmuz 2011 Perşembe

Parfüm Önerilerinizi Bekliyorumm

Herkese günaydınnn.Bu cumartesi gelen indirim mesajlarına dayanamayarak ve eksiklerime kavuşmak adına alışverişe gideceğim :) Kabarık bir listem var.Tulumlar,sandaletler,çantalar,lacivert ve camel rengi bir pantolon ve parfüm.Tabi dolaşırken kim bilir neler girecek bu listeye bilene aşk olsun :D Bir de post amacı olan parfüm var tabi.Bugüne kadar en çok Tomy Hilfiger,Hipnoz ve Burberry kullandım.En son bitirdiğim Burberry'di.Şimdi değişiklik istiyorum ve önerilerinize ihtiyacım var.Çok ağır olmayan,tercihen şekersiz olması daha iyi olur benim için :) Buarada saçlarımıda kestircem dün bahsettiğim fırsat sayesinde ama gelin görün ki içim hiiçç elvermiyor :( Bakalım nasıl olacak,aklımda nasıl kestirceğime dair bir modelde yok.Uzun şuan ve sıkıldım hemde kıyamıyorum.Ah bu kararsızlığım...Terazi miyim neyim :P
Öpüyorum hepinizi
ezginin günlüğü*

12 yorum:

  1. balım dior un midnight poisson u önerebilirim ilk başta ağır bir koku gibi gelsede sonradan hafifleyip harika oluyor beğenmessen miss cherry dior ve chanel candy yi sıralarım :Dda olmadı en sevdiklerimden burberry brit , dkny yeşil elma =),lolita lempicka da harika :)) benden bukadaar mucx

    YanıtlaSil
  2. ezginin günlüğü7 Temmuz 2011 10:28

    Sedoşş aşkımm çook teşekkür ederim :) Hepsini yazdım teek tekk bakıcam çok öperim senii canım sedoşumm :)

    YanıtlaSil
  3. Canım ben Calvin Klein'in tüm kokularına hasta biri olarak in2u kullanıyorum ve kesinlikle tavsiye ediyoruum :) Yine CK euphoria ve unisex koku one da çok güzel :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ben genelde şekerli kokular tercih ediyorum ama şu sıralar midnight poison var elimde benim hoşuma gidiyor bir dene istersen ;)

    YanıtlaSil
  5. canım bende hiç sevmiyorum baharatlı vanilyalı ve şekerli kokuları.Parfümüm temiz ve ferah koksun istiyorum. Uzun araştırmalar sonucunda Gucci Guilty i buldum ve severek kullanıyorum. Son zamananlarda hiç almadığım kadar olumlu tepkiler alıyorum. tavsiye ederim :)))

    YanıtlaSil
  6. Canım Ezgi'cim ben de Ck in2u kullanıyorum, ferah bir koku, ama hediye geldi, tamam çok seviyorum ama kendim seçseydim belki de onu seçmezdim, bilemiyorum yani :)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada dikkat et, alışverişin dibine vurma :) neler alacağını çokkkk merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ben BVLGARI Rose Essentielle Parfümünü kullaniyorum epeydir. Hatta dört yada bes sise kullanmisimdir. Hem Yaz hem Kis icin harika bir Koku. Cok kalici ve ferah bir koku- tavsiye ediyorum ;)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Benim de yeni bir parfüm arayışım vardı bu post iyi oldu canım yorumlarda geçen parfümlere ben de bir bakacağım ;)

    YanıtlaSil
  10. ezginin günlüğü14 Temmuz 2011 13:56

    Nonimmm ; ben dior miss cherry aldım :) Ama sana ısrarla Ck in2u'yu öneriyorum.Ben almaya gittiğimde bu yoktu,aldıktan sonra rastladım ve bitince alacağım ilk parfüm şu an !

    YanıtlaSil
  11. bende bvlgarı kullandım ama kalıcılığı yoktu .. bence calvin hepsinin en iyisi ve ödül almış kokuları var calvinin...

    YanıtlaSil
  12. ddm.celik bende calvini çok beğeniyorum canım teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)