11 Temmuz 2011 Pazartesi

Bugün Ne Giydim ?

Uzun süredir ne giydim postlarıma ara vermiştim.Haftanın ilk günü yeni bir başlangıç olduğu için hazır pazartesiyken kombinimide yayınlayayım dedim :) Kombinimdeki parçalar haftasonu indirim ganimetlerimden ;) Pantalonumu çook sevdim.İsteyenler için tavsiye edebilirim.

Fotolar her zamanki gibi çok net ve doğru açılardan değil.İş arasında ancak bu kadar oluyor :(



Gömlek : Stradivarius
Skinny Kot : Zara
Sandalet : Zara
Çanta : Benim her zamanki emektar çantam :P


p.s :Fotolarda çok emeği olan C.Ö'ye sevgiler öpücükler :P

13 yorum:

  1. Çok tatlı olmussun Ezgicim:))Mavi ve kahverenginin uyumunu çok seviyorum:))

    Çok öptüm tatlım seni:)

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Zara'dan ben de sandalat kaptım,sen de güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  3. Sandaletlerini çok beğendim,çok şeker olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  4. canım sandaletle gömleğe bayıldım..of biri beni İstanbul'a alışverişe götürsün zira burda ne Stradivarius ne de Zara var !

    YanıtlaSil
  5. ezginin günlüğü12 Temmuz 2011 09:10

    Ayça'cım çok teşekkür ederim canım,ben kahverengi olan herşeyi çok seviyorum :)

    balgözlükız ; sende güle güle giy canım :) Çok güzel modeller vardı ama ayaklarım büyük olduğu için gözüme hoş görünmedi malesef :((

    rebeltakipte ; Çok teşekkür ederim canım benim,öpüyorum senii :)

    tubitomm ; çok teşekkürler beğenmene sevindim :)
    gel beraberr alışveriş bile yaparızz,öpüyorum tatlım benimm

    YanıtlaSil
  6. Canım çok rahat bi tarz bu en sevdiklerimden:) Çok hoş olmuşsun ayrıca bu renkler sana çok yakışmış:) Aldıklarını güle güle giy canım öpüyorum kocaman:)

    YanıtlaSil
  7. Zetoomm beğenmene çook sevindim :) Çok teşekkürler canım benim bende seni kocaman öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
  8. canım çok güzel olmuşsun :) güle güle giy cicilerini :)

    YanıtlaSil
  9. ezginin günlüğü12 Temmuz 2011 14:38

    ebrucum ; sağol bitanem :) Çok öpüyorumm :*)

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş bir kombinn...İyi günlerde kullanman dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  11. Her zamanki gibi çok güzelsin canım Ezgim, sandaletlere ben de bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  12. Renkler cok hos, tabiiki kombinde, sevdim :)

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. senorita ; çok teşekkür ederim tatlıımm :)

    Nonimm ; Senden güzel olamammm !

    Bouquet de Fleurs ; beğenmene çok sevindim canım benimm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)